2013. március 24., vasárnap

Jelek








Életünk során gyakran kapunk jeleket. Ezeket vagy a sors vagy az univerzum küldi, ki minek nevezi. Persze, általában nem figyelünk rájuk, nem tulajdonítunk nekik akkor fontosságot, elmegyünk mellettük. Csak jóval később döbbenünk rá, hogy hoppá, az akkor ott egy jel volt, figyelmeztetés.
Én is kapok olykor jeleket. Néha álmaimban, de nem értem őket.Próbálom értelmezni, de nem bírom, így tovább lépek.
Elromlott a mosógépem- szinte végleg. Gondoltam, hogy ez jel a közelgő wellnesünk előtt, de mivel nem ismerek lehetetlent, így tovább léptem. Tegnap megint jött egy jel..az egyik házaspár visszamondta..és a 3. hogy végig hideg lenne. Így beláttam, akárhogy is szeretnék menni, el kell halasztanunk. Júniusra kitoltuk:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése