2013. március 21., csütörtök

Esős tavasz








Még mindig csak eső, a fény sehol..nem süt a nap. Párás , álmosító idő van. Tegnap nagyon elkeseredtem, nem tudom miért. Beteg is voltam, fáradt is..olyan semmilyen.  De jól aludtam, kipihentem magam, és feltöltődtem. Be van szerelve a mosógépem, most mosok...aztán megkaptam az adó visszatérítést pakoltam a fehérneműs fiókokat..elvoltam.Majdcsak elmúlik egyszer a rossz idő, és megjön a tavasz, amit annyian annyira várunk. 10nap és Húsvét. Nemigazán szeretem. De mivel ünnep, így megadjuk a módját. Sonka, tojás, kolbász, sütemények- minden lesz. A tyúkjaim csak úgy ontják a tojásokat...persze mindennap kapnak valami nassot. Ma muffint kaptak, a kutya meg somlóit és még nézett rám. Milyen jó nálam állatnak lenni!:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése