2013. március 7., csütörtök

És újra mosolygok...








Néhány napja csak arról írtam, hogy fáradt vagyok, és nem csak én, a barátaim is. Kisfiam is 21h-kor már legszívesebben aludna...És én is..2-3 napja nyom a fejem, ma meg elviselhetetlenül fájt. Ma aztán 3 db gyógyszer, hogy el bírjam végezni a dolgaimat. Ez a légnyomáskülönbség miatt van, frontok jönnek- mennek. Kicsit elnémultak, elmélyültek az emberek körülöttem. Gondjai mindenkinek vannak, persze azokat magunknak kreáljuk.Próbáltam félre tenni a gondjaimat..én nem voltam szomorú- tudatosan nem. Hogy a lélek szomorú és magányos, ahhoz nem biztos, hogy nekem közöm van...Mindennap sütöttem valamit. A tyúkjaim csak úgy ontják a tojásokat..így könnyű sütni. Ma például desszertnek margarinos tört krumplit kaptak- salátával, langyos vízzel. Tetszik nekik...
Holnap még kapok 10-et, így egész kis mini farmom lesz. Lefoglalnak. Törődést igényelnek...Esténként írogatok. Verseket, és a regényemet, amit lassan befejezek. Néha zenéket keresek. Találok meglepően szépeket. Bár a férjemnek nem tetszenek, de ezért találták ki a  fejhallgatót:DD Ez a mai is gyönyörű- számomra...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése