2013. március 20., szerda

Duál- jelenség








Korábban már írtam a velem és a fiammal történő duál- jelenségekről. Érdekesek, bár fogalmam sincs, miért és hogy fordulnak elő. Ma ismét egy ilyen jelenségben volt részünk.
Felébredtem. Hányinger és iszonyatos fejfájás következtében. Bevettem egy fájdalomcsillapítót, de egy perc múlva kiadtam. Utána ébresztettem a fiacskámat..aki szintén hányt. Egyszerre lettünk betegek- ilyen még nem volt- ő elbírt menni az orvoshoz, én nem. De 11h-körül erőt vettem magamon, és felkeltem, szédülve, gyengén hányingerrel küszködve. irány  a gyógyszertár. Biciklis utamon csodálatos napfény kísért. A kabátban már majdnem melegem volt. Ha már megyek, akkor a postára is elkarikáztam, csekkeket fizettem be..de nem tudtam élvezni a reményt, életet adó sugarakat. Most sem fekszem, itt kínzom még egy kicsit magam. Szemem fénye sem akaródzik lepihenni, játszik a  másik gépen...Ő az én Duál-párom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése