2013. március 31., vasárnap

A Nagy Duett







Tegnap este véget ért. Szerettem. Nyolc héten át nyomon követtem, amennyire tudtam. Az első rész nem tetszett, de a másodiktól egyre jobb lett a műsor. Nem vagyok nagy Tv- néző, a szórakoztató műsorokért sem vagyok annyira oda. De ez a műsor valahogy a Tv elé vonzott.
Kezdettől fogva  Cseke Katinkáéknak szurkoltam. Katinka karakterét szeretem, a Jóban- Rosszban c. sorozatban is megnézem, ha tehetem. És nagyon sokat nevetek az előadásán vagy olykor elérzékenyülök. A nyolc héten át is rengeteget nevettem nekik..Kökény Attila nem tartozik a kedvenceim közé, de azt elismerem, hogy van hangja és tud. Nos, azt nem gondoltam, hogy ők nyerik meg a versenyt, mert Katinka énektudása nem kápráztatott el, de az egyénisége vitt mindent. Valahol én is ilyen vagyok. Talán ennyire nem vagyok laza, de bármikor tudok nevetni abszurd helyzeteken is. Kicsit sajnálom, hogy vége lett. Hiányozni fog, de így vagyok mindennel..utálok búcsúzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése