2013. március 8., péntek

Hát igen....








Végre! Ma tavasz van, 18-20fok meleg. Egy kicsit ültem már a hintaágyban(a kutyával), élveztem a napsugarak simogató melegségét arcomon, és lehunyt pilláimon rabul ejtve a fényt. A fényt, amiért sóvárgott már a lelkem. Amit úgy kívántam már magamba zárni. Élveztem..egy kicsit... Elmúlt a fejfájásom...és már kész vagyok a citromos- joghurtos sütivel is. Ma megint hétfő van..lassan itt a Húsvét...veteményezni kellene. A magok itt várnak szépen becsomagolva...de Márc.15-után havazást, és fagyokat mutat az időjárás előrejelzés. Azzal még várni kell. Most fel kell töltődnöm fénnyel, hogy kibírjam ameddig mindennap nem élvezhetem. Nőnap van...Hm..eddig négyen köszöntöttek..elég az nekem..Az első a férjem volt...azután a  fiam, mikor hazajött a suliból csodásan becsomagolt bonbont hozott. Kerek mosolygós képével adta át. Annyira szeretem! Mindennap hálás vagyok istennek, amiért őt adta nekem...Nélküle üres, céltalan lenne életem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése