2013. március 3., vasárnap

Az első éjszaka









Vártam. Nagyon vártam már, hogy itt legyenek. Szeretem őket. Mindig is szerettem. Kislánykoromban szüleimnek sok volt, így mondhatni köztük nőttem fel. Mivel nekünk két kutyánk volt, egyik kuvasz, így nem mertem kockáztatni. A kuvaszunk a télen elhalálozott, így újra felvetődött bennem a gondolat. Kell nekem! Akarom! Gondozom őket. Élet lesz a házban...
És tegnap késő délután megérkeztek. 20 db. Szépek, tollasak, szelídek. Egynek beszorult a nyaka, és a kis tacsi is közbejátszott, egy elpusztult reggelre. 19 db van..és reggel 08h-ra már 11db tojás várt. Szépek..beszélnek..jól érzik magukat. Itt megvan mindenük. A táplálékuk mellé kapnak süteményt és kenyérhéjat is...Jó itt nekik..szeretem a tojótyúkokat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése