2012. június 4., hétfő

Rinyálás






Válaszom valaki blogjára


Rinyálás. A szó alatt siránkozást,nyafogást,belső sírásokat,értek. Talán mi nők is szoktunk siránkozni,túlreagálni dolgokat,bár én már túl vagyok ezeken a megnyilvánulásokon. Ahogy korábban írtam,nem várok el senkitől semmit.Elfogadom,amit nyújt ,amilyen.persze,csak itt,mert a férjemmel és a gyermekeimmel szemben azért vannak elvárásaim.
És ha elfogadom,akkor ugye nincs csalódás.Ha ír úgyis jó,hanem úgyis.Mindenki maga dönti el,hogy mennyit gondol a  másikra,mennyit törődik vele,és hogy mennyire fontos neki.
Elmegy,elhagy. Tegye. Bizonyára megvan rá az oka, az ő döntése. Nem ír többet,nem lelkizik,mert úgy látja,ebből soha nem lesz találkozás.
Nos,én nem ígértem senkinek találkozást.Sőt, az elején megmondom,csak kommunikálok,jó a házasságom,nem keresek alkalmi kapcsolatot-és ez így is van.
Vannak olyan emberi kapcsolatok,amelyek jóval túl vannak a szexualitáson.Na,ezek csodálatosak.
És én ezeket szeretem. Amikor mélyen beengedjük egymást a másik lelkébe,érezzük a másik arc nélküli jelenlétét...gondolunk a másikra.
Úgy látszik a férfiaknak nem ez kell. Hiába van feleség,szerető,ők továbbra is csak vadásznak,szexet.Nem tudok férfi aggyal gondolkozni. Mi a  jó egyetlen alkalomban,amikor tudjuk,hogy lehet már 50.-kek vagyunk a sorban.Előtted már 50férfit érintett,fogadott be magába. Nem értem ezt.Talán jobb,hogy nőnek születtem.
Elhagynak.Persze! Ki az aki eltűri,ha kiderül,hogy legalább 5.a sorban? Szerintem nem sok nő tűri ezt el.
És a másik,mire jó,1-2 nővel szexelni,a  többit meg szédíteni?
Visszatérek ,20-as pasik.Soha nem érdekeltek.Majdnem annyi idősek,mint a gyermekeim.
30-asok.Ők már érdekesebbek.Van köztük néhány igazán bölcs,és komoly gondolkodású. Sőt.Igazán ragaszkodó típus is.
40-esek.Ravaszak.Vállalják,hogy a feleség mellett ők bizony ingyen ,laza szexet keresnek.Pfújj! Ez meg undorító.
50-esek.Lenyugodtak,udvariasak,rafináltak,verselősek.Hogy melyik korosztály milyen az ágyban? Nem tudom. Azt nem próbáltam. Még egy gondolat. nem szidok senkit.Pont ezért,mert nem várok el senkitől semmit!
Viszont egy férfi ne rinyáljon!. Ha elhagyták,lépjen tovább,viselkedjen férfiként!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése