2014. november 4., kedd

Tegnapi kis szösszenet









Tegnapi kis szösszenet



Ahogy délután be- belestem ide, miután végeztem a publikálandó írásokkal, a virtuál világban"megismertem" valakit. A megismerni ide nem helyénvaló, fogalmazzunk úgy, el kezdtünk finoman, óvatosan írogatni egymásnak. Az úr már régebben is hozzászólt a verseimhez, mindig megköszöntem- és ennyi. De tegnap valahogy kicsit bővebben nyilatkozott, sőt..bejelölt. Mivel tisztelettudó volt, nem gondolkoztam azon, hogy elfogadjam-e a jelölését. Ugyebár mostanában nagyon megnézem, kiket jelölök vissza- emlékezve a sok szórakozó török, indiai, arab személyekre.
Visszajelöltem, s kérésére felvettem a csoportomba. Ma reggel látom, kérte, hogy töröljem, mert figyelmen kívül hagytam a kérését. Hm..lepődtem meg...nem hagytam figyelmen kívül, de elmagyaráztam neki, miért nem teszem meg. Annyit kért- tegezzem.
Én közöltem vele, ne haragudjon, de elsőre, ismeretlenül soha senkit nem tegezek le, pláne nem tőlem jóval idősebb személyeket. Meg amúgy is imádok magázódni, nálam valahogy a tisztelet jele, s mint írtam régebben a magázódásban van valami rejtett pajkosság is. Más dolog ha barátok leszünk, s kéri tegezzem, akkor megteszem, de nem így...
"Tegezel, vagy nem leszek a barátod"
Ez már zsarolás, irányítani akarás- amit nem szeretek..azt hiszem én soha nem kértem ilyet senkitől...
Hm..érdekesek az emberek...vagy csak én látom azoknak Őket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése