2014. november 6., csütörtök

Mindig van valami

Ma érdekes levelet kaptam itt, egy hölgy megvádolt, hogy néhány írás tőle van..nos..utánanéztem, mert nem hittem a szememnek..nincs szükségem arra, hogy a mások verseit sajátomként tüntessem fel, írok én éppen eleget, csak azt győzzem publikálni..de a 3. írás tényleg nem tőlem való...2012-ben tettem fel verseket, amelyek tetszettek..valami netes portálról..beírtam, szép szerelmes versek..s bizony ott nem volt a szerző neve...de nem a saját nevem alatt tüntettem fel...:-) Így nem plagizáltam...az igaz, idézőjelbe kellett volna tenni ismeretlen szerző néven, de ezt még anno nem tudtam, hogy ilyenkor mi a szabály. Most már tudom..mert sok írásomat láttam én is viszont, a nevem nélkül..eleinte dühített, de ma már nem..a férjemre hallgattam..ne foglalkozz vele, örülj hogy elviszik, ott belül tudod, hogy a Te alkotásod...így nem foglalkozok vele, hogy ki mit visz el..de jó volt ez a levél arra, hogy átnézzem a blogokat, mert a saját verseim sincsenek aláírva, s azok mivel mind publikálva vannak, így szerzői jog védi..így aláírom, s aki elviszi név nélkül..és a saját nevét írja alá, őket átadom a kiadónak..

Köszönet a levélírónak a figyelmességért...

Varga Patrícia



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése