2014. november 4., kedd

És még valami








Érdekes, lassan három éve, hogy blogolok itt. Nem felejtem el ki az a személy, aki átcsalt ide, s elkészítette nekem ezt a blogoldalt..a színeket, a formát mindent Ő választott. Eleinte hatalmas magány volt itt és csend, de később egyre többen olvastak. Sokat írtam ide- eleinte. Ma már csak elvétve vagyok..ugyanis van egy saját írói, alkotói csoportom, egy saját írói oldalam, s saját weboldalam, és mindezek mellett folyamatosan publikálok- rengeteget.
De 2-3 napja valahogy rátévedtem itt a profilomra, soha nem néztem azon a statisztikát. Meglepődtem..3 év alatt 202 000ember tekintette meg a blogoldalamat..most már naponta figyelem, s naponta 5-600 ember kattint az oldalamra.
Ma már 205000látogatónál tartok.

Köszönöööm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése