2014. november 12., szerda

Gondolataim









Gondolataim...


Valaki azt mondta nekem"Túl sokat vársz el másoktól". Lehet, de ez csak azért van, mert én is túl sokat adok..van akinek a Mindent...Ő a férjem...persze, hogy elvárnám ugyanazt a törődést, figyelmet- amit én adok. Osho mindig arra tanít Minket, hogy feltétel nélkül szeressünk...próbálom..de erre csak Isten képes...mi emberek igenis elvárásokat támasztunk a másik fél, akár gyermekünk, vagy barátaink iránt is. Miért? Mert az élet az adok- kapok körforgása. Ha mindig csak mi adunk anélkül, hogy kapnánk- belefáradunk.
Ha képesek lennénk ezen felül emelkedni, tényleg csak adni tudnánk, s hidegen hagyna bennünket, hogy mi is kapunk-e vagy sem, az lenne maga a tökéletesség. De tökéletes ember nincs..
Osho...én szeretem a bölcsességeit, a gondolatait..persze, ahogy élt- azzal már nem értek egyet. Később tudtam meg, hogy szerelemguru- vagina guru volt a beceneve..rengeteg nővel élt szexuális életet, mérhetetlen gazdagságra tett szert.
A férjem utálja..mert csak egy ember volt, aki jól bánt a szavakkal, s kihasználta ezt a könnyű élet érdekében..ez igaz...
De..én is jól bánok a szavakkal, mégis szegény vagyok:-((


Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése