2014. november 2., vasárnap

Kutyahűség








Kutyahűség


Ez a saját történetem amit most megosztok veletek.
A gyermekeim kicsik lehettek(még). A szüleim már eltávoztak az élők sorából...egy homályos, még mindig gyengéden fájó ürességet hagyva maguk után.
Ősz volt..vagy a tél eleje? Nem tudom, de hó még nem volt.
Volt egy kutyánk, Kuvasz. Berni volt a neve. Én neveltem fel kicsi korától kezdve- vettük. Kicsinek többször beteg volt, hogy a foga miatt vagy másért, így utólag már nem tudom..és olyankor nagyon sajnáltam. Összegömbölyödött, mint egy hófehér kis pamutgombolyag, s a szeme..a szeme mindent elmondott. Belenéztem a homályosan csillogó szemébe s éreztem az állat fájdalmát..simogattam, beszéltem hozzá..és a felnőtt gyógyszereinkből adtam neki..néhány nap s a kutya mindig meggyógyult. Ő nem volt rossz, játékos kutya..nem hordta szét a cipőket, nem szedte le a szárítóról a ruhákat, nem rágott szét semmit..valahogy komolyabb volt, mint az összes kölyök kutya..a gyermekeimet soha nem bántotta, és mindig mindenhova engem követett. Mintha óvná minden léptemet..szerettem..nem tudom kifejezni, hogyan. Be senkit nem engedett...nagyon mérges kutya volt amúgy...Teltek az évek...a kutya is idősödött...a gyermekeim is nőttek szépen...csak mi felnőttek nem akartuk észre venni az idő múlását...Berni beteg lett. Felfújódott a hasa...és már semmit nem evett...csak begubózott a műhelyünkbe..s ott létezett csendesen. Felhívtuk az állatorvost, de azt mondta kár injekcióra költeni, már nem tudja meggyógyítani..öreg a kutya s bélgyulladása van..nem éli túl..sajnáltam..nagyon...nem akartam, hogy meghaljon..némán szenvedtem vele együtt...a férjem kizavarta a kertbe, mert félt, hogy elkapunk valamit. Ahogy mentem hátra a kutya ott ült..reszketett, alig bírta tartani magát, de nem dőlt el...és nézett engem..mintha mondani akarna valamit..nem mertem megsimogatni..a lányom hazajött az iskolából..és megsimogatta..a kutya abban a pillanatban eldőlt..és meghalt...megsirattuk...a férjem elásta a kertben..az érdekes az, hogy aznap éjjel vele álmodtam..ült az elhunyt édesapám mellett...okos szemekkel nézve..
Tudtam, ők már együtt vannak..:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése