2013. június 1., szombat

Megvesztegetve





Már említettem, utálok horgászni. A fiam és a férjem nagy horgászok, de 1-2 éve apósom is csatlakozott hozzájuk. Nem tetszett eleinte, hogy állandóan mentek, de mára már megszoktam. Addig is csend van itthon, írhatok nyugodtan. Mondjuk tőlük is tudok, mert elvonulok a hálószobába. Tegnap voltak..az esőben. Nekik már nem számít semmi..néha csalnak engem is, de nem megyek..unom ott magam...Ma ..gondoltam, hogy menni akarnak majd..kíváncsi voltam, a férjem, hogy tárja elém a helyzetet. Sehogy..egy láda földieper, és egy láda virág. Meg lettem vesztegetve..lehet ezek után nemet mondani? Nem:-))
Csak a Drága virágföldet elfelejtett hozni. Biztos gondolta ássak magamnak a kertből...
A lényeg az epres- piskótás joghurtos süti a hűtőben....a virágok meg várnak:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése