2013. június 26., szerda

Akarj engem






AKARJ ENGEM!




Akarj az lenni, amilyennek szeretnélek

Add fel a tudatod, s a kontrollt,

Csak a szív és a Lélek maradjon

És az ösztönös vágy

Légy csak az enyém

ahogy én létezhessek általad

Szűnjön meg tér és idő

mikor együtt vagyunk

Hagyjon a világ, hogy

lélegezzünk

Jöjj velem, ahol

csak az enyém leszel

Hagyd, hogy levehessem a burkot

és én öleljelek védőn és

oltalmazón.

Látni akarlak

valóságosan és érezni

Patakzó könnyeid

szemedből felszárítanám

Fájdalmad terhét

vállamra venném.

Látni akarom boldog mosolyod

Látni akarom a NŐT

Benned

Érezni akarom puha ajkad

ahogy ajkamhoz ér

lehelet finoman

Elveszni Benned, és

az érzékek óceánjában

Égess el perzselő vággyal

Remegjen tested, mikor

Föléd hajolok és

megérint a kéj

forró szele

Akarom, hogy magadhoz húzz

Akarj úgy, ahogy én Téged

Akarlak teljesen, mindennel

ami Te vagy

Tedd meg, hogy enyém leszel

Hogy én örökre a Tied lehessek

Legyél az örök NŐ, aki

rabul ejtette lényem

Mert az vagy nekem

mi a lét, az ÉLET!

Akarj, és enged

hogy szárnyalhass

velem.

Nincs több fájdalom

nincs több vérző seb

Csak a szerető

LÉLEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése