2013. június 18., kedd

Miért nem találják meg egymást azok az emberek, akik túl látnak a testiség fogalmán?




Ma egyik ismerősöm felvetette ezt a kérdést. Hm..először meglepődtem, de miután értelmeztem, rájöttem, én már írtam erről a témáról. Ennek a kérdésnek számomra megvan a miért-je, persze az az én Igaz-am, mert én abban hiszek.
Akik túl látnak a testiség fogalmán...néha megtalálják egymást..rákapcsolódnak egymás lélekrezgéseire és együtt szárnyalnak. Egy ideig...Miért nem tovább, örökké? Mert itt a földön mindent a tudat irányít...egy ideig hagyja, hogy a lélek tőle függetlenül, szabadon szárnyaljon, de idővel visszaparancsolja a helyére, a testbe, amelyben lakik...és felébreszti a vágyat, amely szenvedést, mentálisan fájdalmakat okoz...és véget vet a lélek kis kiruccanásainak. A lélek nem harcol..a lélek csak elfogad és szeret....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése