2013. június 3., hétfő

A zene




Bámulatos milyen hatással van rám egy- egy zene. Imádom a zenét..ellazít, nyugtat vagy jobb kedvere derít, olykor. Ha túlfeszült vagyok, akkor nem tudok zenét hallgatni, és ha fáj a fejem, akkor sem. Rájöttem, zene mellett még jobb regényt írni. Jobban megjelenik a történet, amelyet le akarok festeni. Most néhány napja nyomott vagyok, hideg, álmosító fénytelen idő van. Tegnap délután itt írogattam, mikor kedves ismerősöm belinkelt nekem egy zenét. belehallgattam, a zenét pont két napja vettem elő. De amint lefordítottam az angol szöveget nagyjából, nagyra nyílt a szemem. Nem tudtam szabadulni a látványtól, és újra meg újra megnéztem. Annyira lenyűgözött, hogy szinte nem kaptam levegőt, és eleredtek a könnyeim. Bámulatos, hogy mi magyarok ott vagyunk egy ilyen versenyen,és bizony jól teljesítünk. Büszke voltam a csoportra..mennyi mindent ki lehet fejezni a zenével és a mozgással. Gratulálunk nekik, lenyűgöztek, ahogyan az ott résztvevő zsűrit és az embereket is. Bizony a könnyek folytak más szemekből is. Jó érzés volt átélni, hogy vannak még emberek, függetlenül attól, hogy milyen nemzetiségűeket, ugyanazokat az érzelmeket képes kiváltani belőlük valami:-)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése