2013. június 5., szerda

Befejeztem

Tegnap délutántól estig befejeztem, letördeltem, és publikáltam a lovagregényemet. Ahogy visszaolvastam és szerkesztettem, újra átéltem az egészet. Jó érzés volt, és sokat mosolyogtam rajta. Bár nem érzem annyira humorosnak, mint a kedvenc kalóz regényemet, de jó volt visszaolvasni. Utána egy kis ürességet éreztem magamban, mintha kiszakadt volna belőlem valami. Egyenlőre nem kezdek másikba, ezt is három hónapig írtam..persze, hanyagoltam, mert alatta 7 db verses kötetet publikáltam. Max. verseket fogok írni...az most már könnyebb lett, mint egy cselekményt végig vinni, egy vagy két szálon. Ahhoz idő kell, nyugalom, ami számomra a nyáron nem lesz. Ha lesz nyár! Mert már nem nagyon hiszek benne...Ilyeneket jósolnak: az évszázad leghidegebb nyara lesz..hm..ha igen, akkor menjünk egyáltalán nyaralni? ha nincs jó idő, kedvem sincs barangolni. Aztán jön a ballagás, hamarosan, beiratkozás az új suliba, színházlátogatások, befőzések. Nem tudom, most egyáltalán készítsek-e befőttet, mert tavalyról maradt jócskán...
A lényeg, hogy elegem van már a lassan egy hónapja tartó esős időből! De! Megint viszonyítsunk, itt mi nem vagyunk árvízveszélyben..Kissé belém nyilallt az este, mikor láttam a hírekben, hogy Nagymaroson, már van aki az ajtókat befalazza, így védve magát az árvíztől..Itt még mindig szerencsés helyzetben vagyunk:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése