2013. június 17., hétfő

Újra itt....

Igen, régen írtam ide. Tényleg csak egy- két verset írtam mostanában, de abból ismét megszületett egy újabb kötet. Idő-és energiahiányban szenvedtem. De! Véget ért a ballagás- csodálatos volt..és élvezem a nyár velejáróit: ma például meggyet raktam el befőttnek és fagyasztva. Még egy vizsga van hátra pénteken a fiamnak, utána megünnepeljük egy családi strandolással, és a színházzal..utána beiratkozunk az új iskolába, és tényleg csak miénk lesz a nyár egy darabig.
Igazi nyár van, nem 30 fok, hanem árnyékban 37 fok volt ma.Mit mondjak? Szeretem, de ezt víz nélkül nehéz elviselni. És szegény növények! Na, meg szegény férjem..de ma megelőlegezett magának egy sikeres horgászatot, 2,5 kg-os ponty volt a zsákmánya.
Egyenlőre nem írok..esténként bágyadtan olvasgattam. El kezdtem a  Mary Jeanne II-tőt olvasni.Ma megkérdezték tőlem, mit ajánlok, melyik könyvemet vegyék meg? Nekem ez a szívem csücske..annyira mély, annyira érzelmes, kevés humorral és erotikával fűszerezve- annyira én vagyok..Persze, ízlések és pofonok. A nem rég befejezett lovagregényem is a kedvenceim közé tartozik:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése