2013. június 23., vasárnap

Csend van..a lelkemben






Tudom, hiányzok embereknek valahonnan...érzem...de..most nem tudok szétszakadni. A valós életem annyira összetett, hogy 100%-os embert követel.Millió fontos dolgom van, amelyek nem tűrnek halasztást. Nincs idő az álomvilágomra..max. néha összedobok egy- két verset. Most erőm sincs a mély gondolatokra...de jó ez így, pihen a lelkem. Kellett neki, mert összesűrűsödtek körülöttem a dolgok. Rendet kell tennem magamban...a lelkem pihen, könnyed..és csak csendesen létezik..furcsa, de jó érzés..olyan mindent elfogadó állapot. Fáradt vagyok- fizikálisan, de lelkileg könnyű. Nem szárnyalok..véd a burok, amit a lelkem köré fontam...akiknek hiányzom, nem felejtettem el őket...itt vannak bennem..én is gondolok rájuk...majd leszek..ott is...de most itt jó..most hagyom, hogy átöleljen a csend..és az érzés:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése