2013. június 22., szombat

Kaptam







Mint egy üstökös, törtem be az életedbe

Nem vártál, de én mégis megjelentem hívatlanul

Lámpással világítottam be az éjszakáid,

Haldokló lelked két kezembe vettem óvón

Nem akartam hogy végleg elpusztuljon.





Szelíden karoltam át összetört életed

S mint lágy fuvallat hessentettem el a bánat felhőit

Nem kérted, hogy maradjak

Nem kérted, hogy vigyázzak Rád

Csak jöttem, és árnyékoddá váltam

Hogy mindig kísérhessem lépteid.





Hogy ott legyek, mikor már senki nincs melletted

Hogy megfogjam kezed, mikor a legjobb barátod is elengedi

Lelked lankadó rózsáját, az élet vízével öntöztem meg

Lassan éledezik, bizonytalan még a jövő

De a jelenben egy biztos van,

Az a fénylő üstökös, mi beragyogja a Lelked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése