2012. május 30., szerda

Válaszom

Délelőtt benéztem egyik kedvenc haveromhoz. Ha feljövök ide, vagy ő,mindig benézünk egymáshoz. Meghívtam egy kávéra,ugye az most olcsó lett, és meg bírom venni. Közben ,gondoltam írok néhány kedves szót a falára,mert tudom,hogy örül neki. Mit látok? A legfelső beírás: áruld már el Téged miért szeretnek ennyire,hogy ennyi ajándékod van? Nem bírtam ki, és válaszoltam a beírónak. -Talán azért,mert ő is ad. Nemcsak ajándékot,ha nem törődést, figyelmet,érzéseket. Talán azért,mert nem bánt senkit,kedves mindenkivel,figyel másokra. És ha nem is mindenki ajándékkal,de kedves szavakkal,figyelemmel próbálja ezt viszonozni. van ez a mondás.:Azt kapod vissza,amit Te adsz másoknak,de csak azt tudod adni,ami a tiéd. Ha mosolyt adsz,mosolyt kapsz,ha szeretetet adsz,szeretetet kapsz. Azt hiszem,ez a feltétel nélküli szeretet,az elfogadás,a befogadás. Amikor úgy adsz,hogy nem vársz érte semmit. És az olyan csodálatos!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése