2012. május 17., csütörtök

Egy beszélgetés részletei





A kérdések és válaszok mind azért vannak, hogy felszabadulj, és az vidám dolog! :)
Az álmodról írtam. Nem kaptad meg?



A kérdések,a válaszok,a gondolatok.Nem írtál az álmomra semmit.



Mi a komoly benne ?



Vidám?na,nee! Mi a vidám benne?



ezek vidám feszabadult dolgok! :)



:-)))Hajj,olyan komoly dolgok ezek.



Hogyne! :) jó látni hogy az emberek felébrednek.



Értelek.És szereted?

Mindenki mellett vagyok. Csak te észreveszel. :) És még páran. Ha időm engedi hát itt vagyok. Mondjuk egyre többen vannak akik kérdezgetnek, de ez még belefér. :)



Én örülök Neked.De miért vagy mellettem?Bizonyára fontosabb dolgod is van,minthogy engem okíts...



A nyugalmad oka nem az, hogy velem levelezel, hanem, hogy megértettél valamit, és most próbálod élni. Ez már a tiéd. Hidd el senki nem kell ehhez ! :) De attól még örülhetsz, ha valaki melletted van! :)



Nem tudom.Lehet,fel kellene keresnem valakit,aki gyakorlatilag tud segíteni ebben.Sokkal nyugodtabbnak érzem magam,olyan békésnek,mióta veled levelezek.Rendben,holnap megleslek.



Holnap tudok felrakni mert a másik gépen van! :) A szellemed úgy érzi, hogy vezetem, pedig én a lelkedet mutogatom. És az nem megy sehová! :) minden irányban végtelen dolog tapasztalahtó, de csak ülj le és csendesedj el. Értsd meg ebből az utak végtelenségének értelmét. Ez az Út! :)



Oké-Itt vagyok,12.30h-ig.Utána sütöm a hasábburgonyát,meg rántott karajt.Szóval...mikor?Mert várom.Mi a véleményed az álmomról?Te vagy a szellemi vezetőm?




Küldök. :) Vagy felrakok a profilomra és ott megcsodálhatsz! :) Jó munkát. :)


:-))Mondani könnyű.De nem válaszoltál a képre.Kapok?kellemes napot Neked.Majd jövök,csak megyek dolgozni.
Volt egy álmom,2napja,estefelé.veled.Pesten sétáltunk,Te meg én.Téged nem láttalak,de mellettem voltál beszéltél.Hozzám.Mert melletted a 18éves mivoltom ment.Fekete selyem ruhában voltam,vékony,amilyen anno voltam,és nagyon mosolyogtam.Az érdekes,hogy a mostani magamra,és Te is rám néztél...



Akkor már csak azt kell megértened, hogy az akkori most és a mostani most között semmi különbség. Tehát a mostani mostban is rendelkezésedre áll minden amire szükséged van. Minek másik most? :) Ébredj fel a mostni mostban! :)



:-))Na,jó,mert abban a pillanatban,mindig a Most van,az örök jelen.Ennyit már értek.




A türelem is nagy erény! :) De akkor is most lesz! :)




Mikor lesz az??Én úgy szeretném!


Mindent érezni, és ebből kiindulva érteni fosz! :)



De ezt olyan nehéz megélni,átélni.Már halványabban,de még mindig fájnak dolgok.Pedig próbálom kizárni a gondolataimból.ha aggódok,próbálok megnyugodni,de nem mindig sikerül.Nem akarok azon töprengeni,hogy mi lesz majd,és mégis azt teszem.Ha belépek,hozzád,érezni foglak?




Ez nem igazság! Valóság! :))) És itt várlak téged! :)



Igazad van...mint mindig.




Az előző életünkből sokmindent megtudhatunk, viszont nem érünk vele semmit! :)




Hm...akkor hol vagyok?Mi a véleményed ez előző életbe való utaztatásról?és a pránanadinról?Már gondolkoztam,felkeresek egy ilyen személyt,mert érdekel.De a férjem hallani sem akar róla.




Te sem a fizikai létedben vagy, csak azt hiszed, mert azt érzékeled! :)



:-))De semmit nem mondanak.Csak valami távoli dimenzióban vannak.Nem is fizikai létükben.




És azért látogatnak, hogy : : ))))))))))))))))))))))))))) ilyen légy! :)




:-((((((((((((((((((((((((((((((




Ez érthető.
Ezért is látogatnak. :)




:-(((((((((((((((De hiányzanak...




Hidd el ezt ő tudja! :) Nem kell mondanod. A léted beszéli! :) Ők is ezt közlik veled, csak szavak nélkül.:


Mit mondanék:anyámnak,köszönöm,hogy életet adott.Igaz,hogy keményen nevelt,de csodálatos ember lettem.Na,jó nekem is vannak hibáim,és vannak tőlem csodálatosabbak.Ennyit mondanék:Bárhol is vannak,szeretem őket,és köszönöm.



Mert nem fontos. Ezek megint olyan információk amiket az ego szeretne megtudni. Érzed, hogy szeretnek? Kell ennél több? Ez is tanítás, mégpedig tökéletes. Buddha legerőteljesebb tanítása is a csend volt. Ne a részleteket próbáld megérteni hanem a szeretetet megélni! Erre tanítanak! :) Értsd meg és beszélhetsz velük. Viszont akkor mit mondanál?:)



???Akkor miért nem mondják el,hol vannak?Mit csinálnak ott ahol vannak?Mi van ott?




Mert semmit sem akarnak. Csak a szeretetüket mutatják. Másunk nincs is! :)




Megint feladtad a leckét.Visszatérve a halálra.Nem a halál eseményétől,bekövetkeztétől félek,hiszen az a majd ,a jövő,amire azt mondtad nincs,csak az örök jelen,a Most.Tehát a haláltól nem félek,volt halálközeli élményem,de ez most nem fontos.Attól félek,hogy mennyire fog fájni ez a szeretteimnek,ha majd bekövetkezik.Látok pillanatképeket,kisfiam összetört arcát,talán ő áll hozzám a legközelebb.De elűzöm a gondolatot,mert mind ez a gondolataim szüleménye.
Egyet nem értek.Mikor álmomban megjelennek a halott szüleim,azért nem tudok kommunikálni velük,mert nem tudom kikapcsolni a többit,gondolat,tudat?Vagy miért nem értem,mit akarnak?

Nem azt mondtam, hogy az anyagot nézd, hanem, hogy a létezését lásd! :)

Azért van 10 millió magyar, mert 10 millió "tudatrésznek" van szüksége olyan tapasztalatokra amit éppen tapasztalnak.Tanítanak, vagy tanulnak. (A tanítás is tanulás, és a tanulás is tanítás de ez most mindegy! :) Ha az alapodat megismered, rájössz, hogy egyelen magyar sincs illetve végtelen van! :)

Ezt most írtam egy körkérdésbe:
Kulcs kérdés a : ki vagyok én? És kinek tartom magam?
Amíg testként és gondolatként azonosítja magát a "létező" addig alávetettnek érzi magát az anyag változásának, és lebomlásának valamint a gondolat változásainak. A gondolat félelmet generál. Nem a halál félelmetes, hanem az elmúlás gondolata. ( főleg, ha tisztában vagy azzal, hogy csak egy ciklus végéhez értél, ami lehetővé teszi számosra a felébredést, amit itt mindenki keres. ) Más halálától is azért félnek, mert itt hagyják őket. ( önféltés ami félre van magyarázva )
Ha test és gondolat vagy úgy nem találod az azonosságot más testekkel és gondolatokkal ( vagy csak ritkán ), és hited szerit befolyásolják az általad úgyis mulandónak tartott életedet. Viszont, ha a létezés szintjén azonosítod magad, és tisztában vagy azzal, hogy te a lehetősége vagy a gondolatnak, nem terméke, akkor felfogod, hogy a többi ember is egy "lehetőség" ami természetesen mindent tartalmazhat. Te is mindent tartalmazol, csak a "szűrők", amiket megtanultál, tapasztaltál, és hiszel okoznak "gátakat" a tudatodnak, hogy önmagára ismerjen. Vagy mindent meg kell tapasztalnod ( ami sokáig tart, sőt örökké :) ), vagy fel kell fedezned, hogy minden erre utal. A világ benned születik. És ez a lehetőség, lét, ami vagy,az állandó, és azonos mindenkiben ( ez az egység ). Így tudsz nem ítélkezni, és nem "felvenni" a többi ember káprázatából adódó reakcióit feléd. Így nem fenyegetik a létet a szavak, és a halál sem.
Persze nem azt mondom, hogy ne szeresd és védd a testet ( ez a gondolatra nem igaz mert, ha azt véded, akkor azonosulsz vele. ) csak ne okozz szenvedést a féltéséből. :)



Rendben.Azt mondod az anyag egy megfigyelő által veszi fel az adott formát.Kép-gondolattársítás.Ahogy írtad anno:én vagyok a megfigyelő,az oroszlánom meg az anyag.Mi által én megfigyelem,tudatosítom,így lesz az oroszlán.De azt írtad,hogy ne az oroszlánt lássam csak egy anyagot,vagy egy formát.Ez viszont nehéz.
A másik.Attól,hogy csak anyagok,léteznek.Nem csak azért van mondjuk Magyarországon 10millió ember,mert néhányan megfigyeljük,tudatosítjuk őket.Ha nem,akkor is létezik 10millió ember.Ez tény.




Az "ember" amit te kérdezel csak anyag. Nem valóság. Az energia kivetülése. A tudat terméke. A kvantumfizika alapján is az anyag csak egy "megfigyelő" jelenlétében veszi fel az adott formát. Ne keverd az anyagot össze a valósággal! :)



Én ezt értem,hogy jó nincs rossz nélkül,de a sok ember,hogy keletkezett?A dualítást is értem,a kettősséget...de azt nem,hogy a többi ember honnan lett?


:) A bibliai Ádám és Éva ? Ők szimbolikus személyek. A dualitást testesítik meg.
Volt Ádám ( a teremtett félanyag. ) A szeretetből fakadóan oldalbordájából faragta Évát. A szeretet és akarat közötti első különbség megnyilvánulása az almás sztori aminek vége az anyagba taszíttatás ( önmaguk által! ). Az ego eldobta a "tudást" a gondolkodás ( szabad akarat ) megszerzése ( amit amúgy itt tévesen tudásnak tituláltak ) miatt.
A jó és rossz is a szeretetből születik, és csak együtt létezhetnek! :)




Szia.

Igen,lassan kezdek megérteni dolgokat,bár egyik napról nehéz elfogadni azt,amire 20év alatt nem figyeltem.De jó úton vagyok.
Egy kérdés,amire biztos tudod a választ.
Mikor Isten teremtette Ádámot,és Évát.Nekik lettek gyerekeik,így sokasodtunk.Hogy nem lett vérfertőzés?




Mindent magadtól kapsz. A többi csak helyzetek sokasága. De a viszonyulás a tiéd. :) Vissza kapni: rosszul viszonyulni a szituációhoz. ( vagy teljes megértés, vagy teljes elfogadás kell. ( bár a teljes megértés tartalmazza magát az elfogadást is! ) :)



Na,ezt megint nem értettem.kapom,visszakapom,mi a különbség?Vissza csak azt lehet,ami egyszer már az enyém volt.Ott is ilyen dög meleg van?



Nem visszakapod, hanem kapod! :) A vissza az már megint egy tőled különálló dolog hatása lenne rád! :)



Lehet.Csak tudod a való életben nekem nem akarnak keresztbe tenni,nem zaklatnak,csak azért mert unatkoznak.Nem bántok senkit,ha tudok segítek,így én is ezt kapom vissza.




A világban minden megvan. Igy ez is. De csak azéert van, hogy rájöjj, hogy nem a dolog rossz neked, hanem amit hozzáfűzöl! :)



Nem.Csak ennyi szemétség nekem szokatlan.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése