2012. május 9., szerda

Érzések




A lány szinte lebegett.Nem gondolt semmire,csak létezett.Boldog volt.Szíve tele volt szeretettel.
Miért is?
Nyár volt,meleg,amit imádott. Fény,színek,nyüzsgés.
A körülötte lévő emberek elkeseredettek,szomorúak voltak.Nem volt munkahelyük,egyre nehezebb volt fizetni a csekkeket,de őt ez nem érdekelte.Most nem!
Elhatározta a MOST-ban fog élni,az örökös jelenben,mert csak ez számít.
Nem idézi fel a múltat,csak néha egy-egy pillanatra,mert az emlékképek eddigi élete valós részei,de nem fog leragadni.Tovább lép,ahogyan ezt eddig is tette.
Lerázta magáról az emberek gondjait,nem gondolt semmire.Szabad volt! És boldog!
De miért volt boldog?
Lehunyta a szemét,és magában válaszolt a kérdésre.
Boldog vagyok,mert szeretnek,figyelnek rám,törődnek velem-érzések,amelyeket kapok,és adok.
Boldog vagyok,mert megkaptam az élettől ami nekem fontos,boldog vagyok,mert szerethetek feltétel nélkül.
Tudok szeretni feltétel nélkül!
Elfogadom a körülöttem lévőket,akik fontosak nekem,olyannak amilyenek.
Nem várok tőlük semmit. Amit adnak,hagyom magamba áramlani,hogy szétterjedjen,áradjon bennem az energia,az érzések,amelyek ezáltal keletkeznek.
És érezte.Nem aggódik,nyugodt,sokat mosolyog újra,és könnyed.Olyan lebegős állapotban él.
Egyik reggel ezt a levelet kapta :My sweet heart be anxious.
A lány csak kicsit tudott angolul.Annyit értett.Édes szívem.
Édes szívem?-húzódott mosolyra a szája.Kb.3éve nem mondta ezt neki senki,nem szólította így senki.
Meghatódott.Szívét melegség öntötte el. A férfit alig érti.És mégis a gondolatok útján egymásra találtak.
Ki tudják fejezni nagyjából,mit éreznek,mit szeretnének.
Nincs feltételes mód.Csak a MOST van-figyelmeztette a belső énje.
Rendben.Most jó,most szeretem,most kell nekem! Örülök,hogy itt van az életemben!
És szívét elöntötte a szeretet.
Tudta,érezte,akarta:egyszer látni fogja  a férfit,hallani a hangját,és megölelni.Melegen szorosan.Csak egyszer.....
"Bill wants to hear the moans and screams of pleasure come from.....
Most evening before I goto bed,I pull up your pictures to have a Fresh image of you in my mind.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése