2012. május 1., kedd

Amit Te adsz másoknak,azt kapod vissza



Tetszik ez az idézet.Én szeretek adni bármit.Na,jó,magamat nem.Inkább fizikai,kézzelfogható dolgokra ,ajándékokra gondolok.
Szeretem látni az örömet,a meghatódottságot mások szemeiben.És néha a könnyeket is.
Szeretek adni érzelmeket is.Szeretetet,figyelmet,törődést,mosolyt.
Lehet,ezért is bíznak meg bennem annyian.Elmesélik a  magánéletüket,a gondjaikat,a fájdalmaikat.
Visszatérve az idézetre:az adok-kapok elv szerint élek,ez a mozgatórugóm.
Ha kapok valamit,olykor zavarban vagyok,és igyekszem minél hamarabb viszonozni.
Én úgy érzem,adtam...Elég hosszú időn át.Bizalmat,odafigyelést,törődést,szeretetet.
Csak annyit kértem,hogy Te is viszonozd ezt az egészet.Hiszen nem én kerültem be az életedbe,és ahányszor elküldtelek,Te jöttél mindig vissza.Miért?
Már az első elutasításkor hagynod kellett volna.
De,akárhányszor elküldtelek,Te mindig visszajöttél.
Én nem számítottam Neked!
Bizonyítja ezt,hogy az utóbbi időkben alig figyeltél rám,alig törődtél velem,arra hivatkozva sokat dolgozol,nincs időd.
Előtte is sokat dolgoztál.Mégis volt időd rám.
Csak azt akartam,hogy szeresd a lényemet.Hiszen számomra csak Te léteztél! Szívemnek egyedüli lakója voltál!
Azt mondtad ,nálad is az első helyen vagyok,voltam.
Tényleg?Csak minden hónapban számodra új szerelem jött el,új érzelmekről szóló blogok,amelyek mindenkinek szóltak,csak nem nekem!
Elég volt! Elég! Mindennek van határa!
Ne csodálkozz rajta,hogy elhagynak.Melyik nő az,aki eltűri,hogy valaki szívében sokadik legyen?
Szerintem,semelyik!Vagy csak az,aki ugyanolyan,mint Te.Neki is Te sokadik vagy.
Ha erre vágysz,akkor ne beszélj mély érzésekről és szerelemről,mert hazudsz!
A szerelem nem következik be minden hónapban egyetlen ember életében sem.
Szánalmas vagy! Szoknyapecér!
A vadász mivoltodat a mély érzésekkel próbálod átfedni. Mint az igaz szavak Júdás szájából-a tieid is úgy hangzanak.
Már nem akarlak...látni sem,hallani sem többet Rólad-számomra meghaltál,nem létezel többet!
Életünk folyamán folyamatosan tanulunk,fejlődünk.Megint tanultam valamit.
Soha ne higgy olyannak,aki havonta váltogatja szerelmi-szexuális partnereit.
Számomra ez undorító,számító viselkedés. Undorodom Tőled! utállak!!
Nem vagyok bosszúálló,de azt kívánom kapd vissza mindazt,amit nekem adtál!
Látom,a sors kegyes.Kapod szépen vissza.Az élet törleszt Neked....
Remélem,kamatostul....









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése