2012. május 26., szombat

Valami más lett, valami megváltozott..







Napok óta feszült vagyok,olyan semmilyen.
Nyom a fejem,örökös fáradékonyság,levertség. Még a mosoly is nehezemre esik, de azért próbálok.
Próbálom alkalmazni a jólbevált módszert::ránézek a gyermekeimre,gondolatok nélkül.És csak őket látom, az ártatlan ,tiszta gyermekeket. Megsimogatom a buksijukat, de ez is erőtlen. Nem tudom mi van velem.Sokan ráfogják.:áááá csak az idő, jön a front..stb.
Nem hiszem. Én nem szoktam ilyen lenni.Kedvetlen,céltalan.
Mintha belefáradtam volna...
Ide sincs kedvem feljárni. Már nincs meg, ami eleinte, még vonzott ebben az oldalban..Az ismeretlen,mások értékes gondolatai, a feltétel nélküli befogadás,elfogadás.
Kedves tanítóm mondaná:nem jó,ne hagyd eluralkodni magadon a közönyt, a negatív gondolatokat. Ezek csak a Te gondolataid. Nyomd el őket magadban,ne gondolkozz, figyeld a légzésedet, lazulj.
Igen drága, figyelem, de nehezen lazulok el. Sokkal nehezebben,mint egy hete.
Az érdekes az, hogy nem csak én érzek így. A környezetemben szinte mindenki:kivéve a gyermekeimet.
És itt is. Nap,mint nap törli innen egy-egy kedves ismerősöm magát, mert belefáradt, mert nem bírja már...mit nem bír? Az itt előforduló primitív emberek megnyilvánulásait?
Vagy ezt az egész virtuál világot?
Nos,nekem szinte minden értelmes haverom lépett innen.Már nem nagyon lenne miért feljárnom..De! Van egy ember,aki tudom,hogy amint végez a munkával, feljön ide, hogy nap mint nap megajándékozzon, és írjon nekem.
Tudom, érzem, a részévé váltam. Megszokott,talán kedvel is, bízik bennem-elfogad. Ahogyan én is Őt. Nem akar megváltoztatni, nem kér tőlem számon semmit,nem tá***** elvárásokat, elfogadta az egész lényemet.
És bevallom,ez az egyetlen dolog, amiért még ha tehetem, benézek ide.
Tudom, mennyire fájna neki, ha egy nap nem találna. És én nem akarok fájdalmat okozni neki,mert nem érdemelné meg.



Itt a magyarázat a májusi kedvetlenségre.

Ha körbenéznünk a világban, de még inkább belül s saját portánk háza táján, akkor azt látjuk, hogy valami nagyon megváltozott most májusban. Csak nézzünk körbe belül, és észre kell vegyük, hogy már teljesen másképp reagálunk bizonyos dolgokra.
De ennek a Napfogyatkozásnak nem csak ez volt a különlegessége, hanem „pont véletlenül” az egész Napfogyatkozás a Plejádok csillaghalmaz alatt történt! Tehát itt tulajdonképpen a Plejádi energiák, a Plejádok üzenetei érkeztek hozzánk!
S a Maják ránk hagyott hagyatékából (és más megbízható forrásokból) mára már tudjuk, hogy a mi Napunk a Plejádok nyílt halmazához tartozó csillag – csillagtestvér. Nem véletlenül hívják hét nővérnek, hiszen a mi nővéreink, a mi családunk ők, akik az Ember mai kialakulásában igen nagy szerepet játszottak (Lásd „Bevezetés az Ember 12 DNS rétegébe” című előadáson).
Tulajdonképpen egy nagyon erőteljes ébresztő szignál, aktiváló sugár, amelyre ki-ki a saját választása szerint reagálhat. Mint tudjuk minden belül, a Tudatban dől el, hogy ki hogyan és miként tekint a világára.
S ez most a nagy szembesülések ideje, ahol egyre jobban érezzük kívülről azt, hogy milyenek vagyunk belül. A május hónap feszülő energiái a rendezés felé irányítottak minket. A Szaturnusz, a Küszöb Őre, a Megtartó Erő a Szűz csillagkép legfényesebb csillagánál jár most. A Szűz üzenete pedig a rend kint és a rend bent. Azaz kerüljön minden a helyére.
A Szaturnusz tanít meg bennünket arra, hogy akkor tudunk továbblépni életünkben egy magasabb szintű létezésbe, ha a Szaturnusz üzenetét tökéletesre fejlesztettük. Ez pedig a Rend.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése