2012. május 29., kedd

Lelki szerelem,vagy valami más?

Lelki szerelem,lelki társ Szerintem a két fogalom,nem ugyanazt jelenti.Korábban már írtam a lelki egyesülésről,kapcsolódásról,most nem egészen erről akarok írni. Én a lelki egyesülést,két lélek kapcsolódását nem tartom szerelemnek,sőt,lelki szerelemnek sem.Az teljesen más dolog. Két lélek kapcsolódása,lélekegyesülés,lelki társ-valóban csodálatos dolog. Ha az ember megtalálja a lelke másik felét,vagy csak azt hiszi,hogy megtalálta. Mit érez? Keresi a másik ember társaságát,sokat gondol rá,megosztja vele minden gondját,örömét,érzéseit. Érzéseket nem biztos.Azt szerintem érezzük.A szeretetet,a melegséget,hogy árad,és elönt...nincs gond,nincs fájdalom.Nincs külvilág,csak a szeretet. Ez tényleg valami megfoghatatlan,csodálatos dolog. Meddig tart? Ameddig mindkét félnek elég ennyi.Viszont,ha az egyik félnél megjelenik a hiány érzése,akkor ez a kapcsolat megszakad,elszürkül,elmúlik,elveszti ragyogását.És fáj...Fáj,de elmúlik.Amint nem gondolunk rá.Hiszen csak a gondolatunk élteti.Az érzés abból táplálkozik. Vajon a férfiak beérik ennyivel? Nincs szex,testi kontaktus.Ha mégis bekövetkezik a testi egyesülés,akkor már nem lélekegyesülésnek nevezzük. Szerintem a szex megöli a lélek szeretkezését.Pláne,ha többször fordul elő. Akkor mi a jobb,lélekegyesülés vagy testi szerelem? Talán a kettő együtt? A kettő együtt nagyon ritkán fordul elő.Mert jön a megszokás.És az ember a megszokásból másra vágyik,nem biztos,hogy jobbra,csak valami másra,valami újra.Ezért vannak a félrelépések. Én mindenképpen a lelki szerelemre szavazok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése