2012. február 18., szombat

A találkozás

A férfi késésben volt.A munkahelyére sietett,csak útközben leállt a kocsija,és akármit csinált nem akart beindulni.Bosszankodva szállt ki,és felnyitotta motorháztetőt.Nem nagyon értett az autókhoz.
Idegesen dúrt bele a hajába és körbenézett.
Milyen lehetőségei vannak?
Nem jön erre senki.Valaki behúzná,vagy ha erre jönne egy kocsi lestoppolná.
Ahogy így morfondírozott magában,elhúzott mellette egy fekete Corsa,majd visszatolatott.
A nő lehúzta az ablakot,majd kiszólt az út szélén álldogáló férfinak.
-Segíthetek valamit?-mosolygott rá barátságosan a nő.
-Ööö..igen,jól jönne ,ha segítene.
A nő a férfi autója mögé parkolt,majd kiszállt.
-Mi történt?-emelte sötét szemeit a férfire.
-Fogalmam sincs,nem vagyok autószerelő.Egyszer csak leállt a motor,és nem bírom beindítani.
-Semmi baj,elviszem-felelte a nő mosolyogva.
-Molly vagyok.
-Anthony-nyújtott kezet a férfi.Megköszönném,ha bevinne a városba.
-Szívesen-felelte a nő.
A férfi lecsukta  a motorháztetőt,majd tárcsázta az autómentőt.
-Negyed óra alatt itt lesznek.Annyit szán még rám az idejéből?
-Hogyne.Ha már visszatolattam,akkor megvárom.
-Mit dolgozik,ha megkérdezhetem?
-Műszaki vezető vagyok egy nyomtatott áramköröket gyártó cégnél.
Értem,bár nem értek az áramkörökhöz.
A férfi elmosolyodott.
-Elég meglepő lenne,ha nő létére értene.
És Ön?-nézett rá a férfi.
-Kozmetikus vagyok.
-Ááá..meg is érkezett az autómentő.A férfi aláírta a szokásos papírokat,megadta a címet,hova vigyék a kocsit,majd beült a nő mellé.Molly sportosan vezetett,bátran.Látszott,hogy nem frissen szerezte a jogosítványát,volt rutinja.A férfi idegessége alábbhagyott.Beszélgettek.Nem volt túl nagy a forgalom.
-És hogy megy az üzlet?-törte meg a csendet a férfi.
-Jól.Állandó kuncsaftjaink vannak.Ugyanis a szalonban fodrász,műkörmös,pedikűrös és masszőr is található.
-Akkor mindig van valaki.
-Igen.Jó a társaság,már összeszoktunk.Beértek a centrumba.
-Nos,kedves Anthony,hol óhajt kiszállni?
-A mozi előtt jó lesz,onnan nem messze van a cég.
-Jól van.
-Molly,hálám jeléül nem inna meg velem valahol egy kávét?Már úgy is elkéstem.
A nő ránézett.Még nem is nézte meg tüzetesen a férfit.határozottan jóképű volt.Markáns ,férfias arcvonások,sötét szemek,őszes halánték,sportos testalkat.Nem rossz-szögezte le magában a nő.
-Ha szeretné,akkor benne vagyok.A mozi mellett van egy jó kis kávézó.
Molly leparkolt,lezárta a kocsit,majd beléptek a kávézóba.Amíg a kávéra vártak a férfi is szemügyre vette a nőt.Érdekes arc,filigrán testalkat,értelmesnek tűnő sötét szemek.Szép,és határozottan vonzó!
Hm...jó lenne többször találkoznom vele.
-Nos,kedves Molly,köszönöm,hogy elhozott,Ön igazán rendes teremtés.Szívesen maradnék még Önnel,de mennem kell.
Molly rámosolygott.Táskájából elővett egy névjegykártyát és a férfinek nyújtotta.
-Hívjon fel nyugodtan,Ön tetszik nekem.Örülök,hogy elhozhattam.
Viszlát,Tony!
És Molly elindult az autója felé.
Anthony utánanézett,majd gyalogolt a munkahelyére.
Jó kis nő,fel fogom hívni-gondolta magában....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése