2012. február 21., kedd

Még egy vers

                                                       Sikoly




                       Ordítani akarok,hogy kell valaki
                       Valaki kell nekem,aki anyám
                       szeretőm,barátom
                       Aki menedékem lehet.


                     Nem értem,hogy a sok barát
                     Mért tűnt el hirtelen
                     Nem értem a sok szerelem
                     Miért üres érzékiséget jelent.


                     Mint egy vad oroszlán
                    Úgy járkálok a kerítések között
                    Mint eltévedt kismadár repkedek
                    Kihűlt fészkek fölött.


                     A dac.ami arcomra ült
                    Nem harag szülötte
                    Nem hideg lenézést sugall
                   A könny,mely végigfolyik arcomon
                   valami másra utal.


                 Hányszor letérdeltem már eléd
                  könyörögtem,hogy gyere
                  Arra sem méltattál
                 Hogy arcod megmutasd nekem.


               Valakit imádok
                Valakit nem találok
                Valahol biztosan Te is keresel
                Őrület,nem tudom,merre lehetsz.


                Néha azt mondom nem is létezel
                Ilyenkor penge kerül elém
                Csak gyávaságom,ami visszatart
                És a fénytelen reménykedés.




              Ordítani akarok,hogy kell valaki
              Valaki kell nekem
              Ne várass,ha megjössz nem kell más
              Csak annyi,hogy szeress.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése