2012. február 17., péntek

Kapcsolatok,kötődések



Tehetség: más-állapot, amikor az élet viszontszereti az embert.







Korábban már írtam.Sokat.Filozófiai kérdéseket boncolgattam.Mi a lét értelme,mi a barátság,mi a szeretet,a család fontossága,az ünnepek,a boldogság kinek mit jelent...De legutoljára regényt írtam egy másik közösségi oldalon.Egy jó barátom rábeszélésére átjöttem ide,ahol nyugodtan zaklatások nélkül blogolhatok.


Most a kapcsolatok egyik formájáról,a kötődésről szeretnék írni.


Hm..hogy mi is a kötődés?valamilyen ragaszkodási forma.Kötődhetünk emberekhez ,tárgyakhoz,állatokhoz,egy bizonyos helyhez...sok mindenhez.


Kötődhetünk a valóságban,és itt a virtuál világban is.Egy bizonyos oldalhoz,talán mert ott vannak a haverjaink,talán,mert ott lazulunk,játszunk különböző játékokkal,vagy mert szeretüno azon az oldalon tartózkodni.


Az életben előforduló kötődések,valódiak,személyesek,mert átéljük azokat,míg itt a virtuál világban csak gondolatilag,érzelmileg lehet megélni ezeket.Most a személyekkel történő virtuális kötődésekről írok.


Vannak ugye különböző web-oldalak,társkeresők,játékok,chatelők,zenei..stb.Mindenki másért keresi fel ezeket az oldalakat.


A kötődés...sokan összekeverik a plátói szerelemmel.Szerintem,nem feltétlenül azt jelenti,vagy nem hinném,hogy egyezne vele.A plátói szerelem esetén ,látjuk az illetőt,tudjuk kiről ábrándozunk,de nincs fizikai ,testi kapcsolat.


Itt a virtuál kötődéseknél nem minden esetben látjuk az illetőt.van amikor azt sem tudjuk képileg kicsoda,és a lelkünk mégis egyhúron pendül vele.Annyira egyetértünk,hogy szinte kimondott szavak nélkül,leírt betűk nélkül is lehet érezni a másikat.Nos,korábban elvetettem ezt a lehetőséget,csak egy illúziónak,ámításnak tartottam.De nem!Sajár bőrömön tapasztaltam,létezik.Keressük a másik társaságát,szinte ,érezzük a jelenlétét és fáj a másik hiánya.ha belegondolunk,valahol a végén,nincs értelme.De ki mondja meg,minek is van értelme?Az evésnek van?Az alvásnak van?A munkának is az életnek van?Hiszen minden véges.


Én azt vallom,jó dolog ez a kötődés,még ha nincs is értelme.Ameddig tart szép,utána meg fáj a hiánya.De az emlékek örökre a szívünkben élnek!!







Mindenki másért keresi fel ezeket az oldalakat.van aki szórakozik,van aki játszik,van aki ír,van aki dolgozik..stb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése