2012. február 23., csütörtök

Az angyalok




" Mindig emlékezz arra, hogy az Angyalok szeretnének hozzád beszélni, lehet, hogy még jobban, mint ahogy Te szeretnél velük, így nem szükséges erőlködnöd, hogy meghalld az üzeneteiket.
Ehelyett inkább lélegezz mélyeket, csak pozitív gondolataid legyenek és hagyd, hogy az Égiek elküldjék számodra üzeneteiket."




A Bibliában az angyalok Isten küldöttei. A jó angyalok Isten akaratát adják hírül az embereknek és segítenek rajtuk. A Biblia szerint az angyalok Isten teremtményei, semmiféle megkülönbeztetett tiszteletet nem igényelnek. Az angyalok erejükre és hatalmukra nézve magasabbrendűek az embernél.


Maga a Sátán is angyal volt, a fény angyala, de fellázadt Isten ellen, emiatt egy mennyei háború veszteseként letaszíttatott Mihály arkangyal által a mennyből.

A Biblia szerint az angyalok teremtett, de a jövőt tekintve örökké létező, megsemmisíthetetlen, természetfölötti, szellemi lények, akik Istenhez és az emberekhez hasonlóan személyiséggel, vagyis intelligenciával, a beszédre való képességgel, érzelmekkelakarattal és öntudattal rendelkeznek; szellemi testük van, képesek testben megjelenni a földi szférában, és így részt venni földi eseményekben.
Vannak jó, illetve gonosz angyalok; életterüket tekintve pedig a menny és az ég különböző szintjein kívül a Föld felszínén és a Föld mélyében is megtalálhatók. Számuk meghaladhatja a százmilliót, ám a pontos adatot a Biblia nem közli velünk.
Az angyalok általános állapotukban az emberek számára láthatatlan szellemi lények. A Biblia ugyanakkor rengeteg olyan eseményről számol be, amikor kiléptek ebből az elrejtettségből, és valamilyen formában megmutatkoztak embereknek (epifánia: megjelenés, „felbukkanás”). Ez többféleképpen történhet: megmutathatja magát az angyal abban a szellemi dicsőségben és erőben, amely valóságosan sajátja; vagy kiüresítheti magát ebből, és egészen összetéveszthető módon emberként is megjelenhet. Válhat széllé vagy tűzzé is.





                                                        
Angyalok...soha nem gondolkoztam el rajta,léteznek vagy sem.Valahogy kimaradt a látókörömből az ő személyük.Bár könyvekben olvastam róluk különböző történeteket,de valahogy nem érdekelt ez az egész dolog.Van aki Isten létezésében nem hisz.Én nem jelenteném ezt így ki,hogy nem hittem,hiszek az angyalok létezésében.Csak valahogy nem érdekelt ez az egész dolog.Isten létezése-igen.Isten bennünk él,minden apró sejtben,minden élőlényben.Ha teljesen magunkba fordulunk,kizárjuk a külvilágot,akkor hallhatjuk az ő hangját.Engem mindig megsegített,meghallgatott,amikor hozzá fordultam.Neki köszönhetem,hogy most itt vagyok.
De most nem Isten létezéséről akarok írni,hanem az angyalokról.
Néhány éve minden karácsony előtt,karácsonyi készülődéskor éreztem valamit.Valami megfoghatatlant:melegséget,szeretetet,a szívem körüli megmagyarázhatatlan szorítást,és a könnyeket.
A gyerekek az apjukkal díszítették a fenyőfát.Karácsonyi dalokat hallgattunk.Én a konyhában sütöttem-főztem.És ekkor jött az érzés,a gondolatok.Ránéztem a nappaliban szorgoskodó családomra,és bevillant a kép:Boldog vagyok.,szerencsés vagyok.Boldog,mert van családom,akik szeretnek,akikért felelősséggel tartozom,szerencsés,mert ez megadatott nekem,hogy anya lehetek-gondoljunk csak bele,hány ember mennyi mindent megadna,ha lehetne gyermeke,-és persze szerencsés,mert van otthonom,nem vagyunk betegek,mert élünk.Ekkor éreztem,hogy akaratlanul is kicsordulnak a könnyeim,és végigfolynak az arcomon.

Aztán valahol olvastam,aki ezt érzi,olyankor egy angyal száll le a földre,és sugározza ezt a megmagyarázhatatlan szeretet érzést,megérinti az adott személyt,aki ezt érzi.
Nos,ezen mosolyogtam egyet-biztos így van.De továbbra sem foglalkoztatott az angyalok lénye.
Kb.2éve már nem érzem ezeket az érzéseket,nem érint meg az angyal.
De a mostani életemben  kb.fél éve történt valami,ami megint felvetette az angyalok létezését.
Van egy személy,akit nem ismerek,mégis kommunikálunk vele,törődünk egymással,segítünk a másiknak,ahol tudunk.Talán ő egy angyal,és azért keresztezte az utunk egymást,hogy vigyázzon rám?Ez túl van a szeretet fogalmán,túl a létezésen,ő bennem él.Minden egyes sejtemben,minden gondolatomban.
Köszönöm,hogy vigyázol rám!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése