2012. február 20., hétfő

Érdekes

Úgy látszik legjobban ez a téma foglalkoztat,a kötődés,kötődések a virtuál világban.
Ezen morfondírozok a legtöbbet,mi miért van,miért viselkednek úgy az emberek a virtuál világban,ahogyan.
Korábban már írtam a kötődésről,mint fogalomról,de mindig más oldaláról közelítem meg.
Újabb és újabb észrevételeket  teszek,fedezek fel ezzel kapcsolatban.
Kb.3éve vagyok részese a virtuál világnak.Több közösségi oldalon,bár kisebb-nagyobb megszakításokkal fordulok elő.
Az első tapasztalatok,benyomások rosszak voltak.Naiv,hiszékeny ember létemre nem gondoltam át,mennyi visszaélést,kegyetlenséget,bosszút,irigységet hordoz magában ez a világ.
Az első tapasztalatok negatívak voltak.Kevés pozitív dolog volt,amely ebben a világban történt.
Sokszor nem értettem,miért?Hiszen én nem bántok senkit,nem akarok semmit,csak néha kommunikálni különböző témákról,és jól érezni magam egy-egy fárasztó nap után.
Ahogy telt az idő,megedződtem.Egyre több tapasztalatot begyűjtöttem,és nagyjából kiismertem az itt előforduló embertípusokat.
Nem nevezem meg,de egy bizonyos közösségi oldalra gondolok,ahol az emberek kifejezhetik,megvalósíthatják önmagukat.Igen ,itt mindenki az lehet,ami az életben nem.Vannak angyalok,tündérek,ladyk,sárkányok,ördögök,orvosok,szuperférfiak és szuperhősök.Mint egy mesevilág vagy sci-fi világ.Így szépen is hangzik minden.
Csak egy a baj,az emberek elvesztik valós értékeiket,érzékeiket,és bele is élik magukat az általuk választott szerepbe.Egy nagy színház itt az egész világ.Másik dolog,álarc mögül könnyen lehet mocskolódni,kötözködni és beszólogatni a másik embernek.
Azért előfordulnak itt rendes emberek is,őket nagyon nehéz megtalálni.
Bevallom,találtam néhányat.Nem sokat,de rájuk nagyon vigyázok,ápolom a kapcsolatot,és próbálok velük mindig lojális lenni.Bár olykor én is hibázok,hiszen tökéletes ember nincs.Néha a fárasztó nap, a gondok nálam is kivetítődnek a másik emberre,aki vagy megértő az ilyen viselkedésemmel szemben vagy besértődik.
Szóval...sajnos,de nagyon sok itt a beteg ember,akik az életben nem tudnak érvényesülni.Élnek a kis segélyükből,normális emberi vagy párkapcsolatra nem képesek,és itt élik ki álarc mögül ez irányú hajlamaikat,vágyaikat.
Nagyon sok a ráérő,nyugdíjas ember is.Ellenük semmi kifogásom,hiszen nincs korlátozva,hogy ez az oldal csak a 20-40éves korúak számára van fenntartva.
Vannak a fiatalok,akik vagy tanulnak még,vagy munkahely  hiányában  itt töltik az idejüket.
És van még egy csoport,a párkapcsolatokban élő emberek.Na,ők érdekesek.
Mert van aki vállalja,hogy párkapcsolatban él,de a párjuk nem tud róla,és csak akkor lépnek ide be,mikor  a párjuk elalszik vagy éppen dolgozik.
Vannak akik letagadják párkapcsolati életüket,szinglinek vallva magukat szédítik az embereket,játszanak mások érzelmeivel.
Itt mindenki keres valamit,vagy valakit,bár sokan ezt tagadják.
A minap mondta nekem valaki,"Ha neked is otthon minden rendben lenne,akkor nem lógnál itt"!
Elgondolkoztam rajta.Igen,valahol igaza van,bár én ezt nem így fejezném ki.
Bevallom,van egy kitöltetlen űr,és szabadidő esténként,talán van valami több bennem,mint amennyit a való életemben mutatok,és ezt a pluszt hozom ide.
Nem társat keresek,és nem is szexuál partnert,mert azt nem itt tenném.Szeretem látni,érinteni azt,akit a szívembe zárok.A kézzel tapintható,materialista dolgokban hiszek.
De túl érzékeny vagyok,ezért fogékony az empirikus dolgokra is.
Előfordult már,hogy annyira ráéreztem,ráhangolódtam egy számomra ismeretlen ember érzelmeire.
És itt jön be a kötődés fogalma a virtuál világban.Azokkal az emberekkel,akikkel itt jól érzem magam,visszatérően keressük egymás társaságát,akár játékok,akár levelezés során.Ha egyre többet beszélgetünk,egyre többet mutatunk meg a belső világunkból,kölcsönösen ráhangolódunk egymás belső világára.Ekkor kezdünk el kötődni a másikhoz.Ez alapjában véve jó dolog,kellemes,valami nem mindennapi.Színt visz az egyhangú mindennapokba.
Akkor van baj,ha az egyik fél többet akar,tovább akar lépni.Mert akkor megszakad a kapcsolat,és bizony nagyon tud fájni.
Nem akarok kötődni senkihez.Mégis előfordulnak olyan emberek,akik itt sokat jelentenek nekem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése