2014. február 1., szombat

A gondolat






Hogy mi jár a fejemben?
Nem akartam lereagálni, mert tanulom az önkontrollt. Tanulom, hogy az unatkozó emberek primitív negatív tartalmú sorai leperegjenek rólam. Nem bántok senkit. De ha valaki ok nélkül provokál- visszavágok. És a saját igazam miatt engem vágtak ki két csoportból. Legyen! Hiszem hogy minden okkal történik az életben velünk és legyen negatív vagy pozitív tartalmú dolog a fejlődésünket szolgálja. Nem szeretem a korlátokat. Az olyan csoportokat, ahol megszabják mikor mit hogyan rakjunk fel. Az már diktatúra. Szabad vagyok..a gondolataim csak az enyémek, én alkotom, keltem életre azokat. Egy részét megosztom veletek. Köszönöm, hogy olvastok. Csodálatos kommenteket kapok, néha megkönnyezem. Mit számít, hogy eddig 4 ember volt, csupán négy, akiknek egyetlen írásom sem tetszett? Nos..Ők ne olvassanak!
Egyetlen ember előtt, létező előtt hajtok fejet..Ő Isten. Csak neki tartozok magyarázattal és önmagamnak. De Isten nem számoltat el. Ő szeret..és nem vár érte semmit..és minden embernek szabad választást adott.
Köszönöm Mindenkinek aki olvas, aki szeret, akinek hiányzom, aki gondol rám.:-)♥♥

S még egy gondolatot megosztanék Veletek: a minap azt írta valaki.."Soha nem érdekeltek a versek. Nem szerettem azokat. De ahogy el kezdtem olvasni a Mary Jeanne részleteidet, közben jöttek a verseid is. Így el kezdtem figyelni rájuk. És szerettem őket. Vártam, hogy rakj ki újakat. 55 éves koromra Te vagy aki megszerettette velem a verseket:-))

Varga Patrícia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése