2012. szeptember 9., vasárnap

X -faktor




Nem nagyon nézek, néztem Tv-t. A Tények nem érdekeltek, mert nem akarok tudni a katasztrófákról és a rossz hírekről. Egyedül a Jóban-rosszban-t szoktam nézni. Nagy örömömre újra elkezdődött az X-faktor.Nagyon szeretem a zenét. A laikusok kedvéért leírom, ez egy fiatal tehetségeket kiválasztó zenei műsor. 
Vannak tehetséges fiatalok. És nem mindig Magyarországról, van amikor a határon túlról kerül ki a győztes.Nem beszélve a zsűriről , akik jó arcok. 1-2 hete 10méterre álltam Geszti Pétertől, és csodálhattam meg előadását a Gringo Star-ral együtt. Ferót tavaly láttam, szintén elég közelről a piros öltönyében. Keresztes Ildikó- őt az emberségéért, és az érzékenységéért szeretem, a Miklós..hm...ő meg nagyon jó pasi. Szép a  szeme, a szája,a  mosolya- bejön nekem:-)))Nos, a tegnapi adás is nagyon tetszett. Vannak olyan előadások, amelyek megmosolyogtatnak. De viszont vannak olyanok, amelyeket könnyeket csalnak a szememből. Ilyen volt tegnap az a 16 éves lány, Pál Loretta, aki annyi szeretettel és olyan mélyről énekelt, hogy bizony megkönnyeztem. Hallgassátok meg Ti is. Érdekes, Zoránnak ezt a számát nem ismertem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése