2012. szeptember 5., szerda

A fagyigép




Hm..nyár van. Pontosabban nyár az őszben, szerencsénkre. Még mindig jólesik a fagylalt. Tegnap nagybevásárlásom során vettem is egy 2l-es vödröset. Citrom-zöldcitrom keveréket. Ez a kedvencem. Szeretem!

Itt vagyunk jónéhányan eme virtuális weboldalon. Hogy ki miért, és kiért van itt, az mindenki magánügye. Profilok törlődnek, jönnek létre, a lényeg, hogy aki elmegy, mindig visszajön ide. A helynek vonzása van. Miért?
Nem keresem, tudom. Mert ez a hely reményt ad, hogy mindenki megkapja azt, ami hiányzik neki a valós életéből. Többnyire meg is kapjuk , egy ideig. Egy éve, vagy másfél éve történt, nem emlékszem pontosan. Volt itt egy női profil. Na, nem csak az az egy, de én most arra emlékszem. Sötét, fekete színek, metálos, kemény rockos zene. Viszont a lakója teljesen más volt. Szelíd, félénk, udvarias nőszemély- legalábbis akkor annak adta ki magát.
Emlékszem, akinek írt a falára, azt a személyt magázta. És félénken, udvariasan megköszönt mindent.
Ez a profil, meg még megannyi eltűnt. Helyette van egy másik, bár a lakója és az image-ja ugyanaz. Csak a nő megváltozott. Hogy miért? Azt csak ő tudja. Felvett egy szerinte humoros, kötözködő stílust. Azt hiszi jól áll neki.
Ő tudja. De hogy akkora kavarógép legyen, amekkora lett, ez nem a legszebb dolog tőle.
Mindegy. Alényeg, hogy azt kapja vissza ugyebár, amit ő ad.
Kívánom, hogy neki is kavarjanak be úgy az életébe, ahogyan ő tette nekem!!
És az ilyen fagyigépeket- nem szeretem!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése