2012. szeptember 19., szerda

Végre!




És megint egy jó dolog szürke kis életemben. Végre, hat hónapnyi várakozás, közös munka után /a kiadóval/ megjelent első regényem, a Mary Jeanne kalandjai. A múlt héten már megkaptam az első tisztelet példányt, de mától hivatalosan is kapható.
Boldog vagyok? Igen, azt hiszem. Leírhatatlan érzés volt a kezembe fogni saját regényemet, amelyet egy véletlen esemény során kezdtem el írni.
A könyv végleges formájához sok szép élményem fűződik.
Egy-két virtuális barát, akik anno biztattak, és szeretettel olvasták mindig az írásaimat. Azóta már 4 könyvet írtam, a kiadóm szép sorban ki fogja adni mindet. Jó érzés. Hogy írhatok, és kell, van érdeklődés arra, amit írok. Csak, mint régebben említettem az időm kevés. Mostanában annyi dolgom van, hogy estére már fáradt vagyok, és nincs erőm írni.
Lassan visszaállítjuk majd az órát. Hosszabb lesz az éjszaka, rövidebbek a nappalok, korábban fog sötétedni.
Talán akkor lesz időm többet írni.
Voltak apró hullámvölgyek mostanában az életemben.
De minden jó, ha jó a vége!:-)))



 A könyv megrendelhető: Itt.


http://hu.united-pc.eu/koenyvek/szepirodalom/egyeb-vegyes/mary-jeanne-kalandjai.html

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm az érdeklődést. Itt:

      http://hu.united-pc.eu/koenyvek/szepirodalom/egyeb-vegyes/mary-jeanne-kalandjai.html

      Törlés