2012. szeptember 23., vasárnap

A lélek körforgása




Ma végre hétvége van. Gondoltam, sokáig visszaaludhatok, miután a férjem elment dolgozni. Nem így történt. Megszoktam a 05.15.h-os kelést, és csak forgolódtam. Már régen nem volt időm gondolkodni az élet nagy kérdésein, kedvenc témámom, a lélek megnyilvánulásain.
Mint korábbi általam felrakott versben olvasható, vívódott az én lelkem is. Kicsit romokba hullott. De már építem. Lassan kész vagyok. A seb gyorsan hegged. Mint mindent, ezt is magamnak kell, kellett megoldanom.
Nem voltak gondolataim. Csak általános dolgok. Lézengtem, befogadtam, elfogadtam mindent ami jött. Nem jó így. Én célokat akarok, és küzdeni értük. Két nap esős idő és hideg is beköszöntött . Nem szeretem! Fényt, fényt! Ez a lételemem.
Szabadon szárnyalltak a gondolataim. A lélek. Miért ez foglalkoztat? Jó, tudom, nincs miért, majd rájövök idővel.
Lépünk innen, töröljük magunkat, de mindig visszajövünk ide. Vagy ugyanezzel vagy más néven. A lényeg egy: visszatérünk. Mi az ami ennyire vonz bennünket ezen a helyen? Hiszen annyi játékos , szórakoztató weboldal van még ezen kívül: Netlog, Love.hu, Free love, Facebook...stb. Egyiken sem vagyok.
Miért? Nem tudom. Máshol is írhatok, írok is. De valamiért vonz a HD, ha nem is akarom elismerni. Valaki miatt? Nem hiszem. Az ismerősök egy része eltűnt, és új profillal csak egy-kettővel futottam össze. Van ennek a helynek valami misztikus hangulata. Vonzás. Visszavonz.
Azon gondolkoztam a betérő lelkek, új lelkek-e, vagy régi lelkek megújult köntösben? Talán létezik a lélek körforgása? Deja-vu érzés. Új lélek, akivel jól megértjük egymást. Eleinte azt hiszem, talán ő lelkem másik fele. De idővel rájövök, nem! Tudom: akkor fog belépni az életembe, amikor nem várom, nem keresem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése