2012. augusztus 14., kedd

Már nem bízom benned...




Délelőtt valaki a blogjánál ezt a kijelentést tette a hozzászólásomra.
Bevallom, meglepett. Nem értettem, miért, hiszen én nem bántottam. Sőt! felnéztem rá. Bár nem csodáltam, mert az idők folyamán megláttam a hibáit, megértettem, hogy ő sem tudja kontrollálni az adott helyzetekben magát, ahol bizony kellene. Pláne neki, aki bölcsnek vallja magát.
Nos...ezek bizonyítják, hogy ő sem tökéletes, ahogy egyetlen ember sem. Olykor hibázik, meginog, megbánt embereket a szavaival a viselkedésével. Akkor kérdem én, milyen jogon ítélkezik ő felettem?
"Nem változtál semmit, csak feleslegesen töltöd az idődet, nem jó irányba haladsz, így meghal a lelked. "Kérdem én, az övé jó irány,? Elhalmozzák ajándékokkal, és arra sem méltatja az illetőt, hogy megköszönje. Írnak neki a falára, belsőket, blog-kommenteket, és még válaszra sem méltatja azokat. Nem tudom, de ez számomra elfogadhatatlan viselkedés.
Ha azok a marhák veszik a fáradságot, és ránéznek, figyelnek rá, olvassák, akkor annyi a minimum, hogy válaszolunk neki- nálam. De, itt jön az, hogy minden ember más és más, fogadjuk el amilyen. Na, persze. De ez a megnyilvánulás részéről bunkóság. Aztán csodálkozik, hogy eltűnnek a profiljáról, akik naponta látogatták. Ne csodálkozz: amit Te adsz másoknak, azt kapod vissza! Úgy látom, ő is visszakapja szép sorban, amit ad. Szeretet, befogadás? Tényleg? Akkor Te miért ítélsz? Jézus tanítása:"Ne ítélj, hogy ne ítéltess!"
Ne csodálkozz, hogy ítéllek, hiszen Te is azt tetted, visszakapod, amit adtál. Miért fogadnám el? Semmivel nem vagyok kevesebb, mint Te!
De az fájt, hogy nem bízom benned- jelentetted ki. Nos, ha nem hát, nem. Nem keresem, hogy miért. A Te döntésed, akkor ne bízz. De hol van itt az általad annyira hirdetett elfogadás?
Fogadj el ilyennek...
Nem bízol..mert megvédem magam? Nem hagyom, hogy a kis csodálóid kikezdjenek? Éljenek meg annyi rosszat amennyit én, és utána majd leülök velük beszélgetni. Úgyhogy Jean az elfogadás részedről megbukott. Csak a hibáimat látod. Az meg Neked is van bőven.
Fájt a kijelentésed. Azt tanácsoltad, nézzek magamba. Megtettem. Mit érdekel engem a Te kijelentésed, a negatív hozzámállásod? Hiszen itt Te is csak egy Fantom vagy, aki a valós életemben nem szerepel!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése