2012. augusztus 6., hétfő

Egy mese folytatása




Kb.két hete írtam egy mese folytatását. Talán valóságos és egy humoros változatot is. Érdekes, a szeretetteljes változatot többen olvasták.
Nos, szeretem ha hozzáírnak a történeteimhez, mert más talán nem azt látja egy-egy történetben, amit én.
Van egy kedves barátom, aki tovább írta a mesét. Olvassátok szeretettel, én végignevettem.


-Biza mint a mesékben lenni szokott , ez a történet is boldog véggel folytatódott , de én mondom néktek kedves hallgatóim, hogy itt még nincs vége !-szólott az öreg
mesemondó , majd megvakarta horgas orrát ,elrendezte gyér , őszülő haját .Körülötte közben csillogó szemekkel hallgatta a történetet a sok barát , miközben a tűz a kandal-
lóban pattogó hangok kíséretében falta a fát.
-Nincs vége ?Igaz , létezik folytatásos színdarab is ,és amíg a rendező él ,és remél ... .- Szólott egy barát azok közül kik körbeülték az öreget ,majd magába szállt és
csendben figyelt tovább. -Nincs , mert azt sokan nem tudják ,de szőke nem csak a lány testét akarta , hanem a lelkét is , és bosszantotta hogy nem szerezte meg .- ekkor
egy lant pendült halkan , amire mindenki odafigyelt lassan.-Sajnálom szőkét , hisz ő csak a neki rendelt sorsát követte , mert találkozott egy lánnyal beleszeretett ,és
udvarolt neki , de a végén nem tudta beteljesíteni végzetét .Vagy igen ?- tette fel a kérdést a férfi kinek haja fekete , bőre napsütött , kezében egy szép lant
 fénylett ,drágakövektől szikrázón .-ÓÓÓÓÓ , hát ezt majd mindjárt elmesélem. -somolygott az öreg fejét lehajtva ,és közben pipájába szívva .- Szóval ..- kezdett belé
miközben parázsló füstölgőjét állványra tette .-Szőke miután rájött , és lelki vívódásain tovább jött , gondolta : -Terhes ? Nem számít az ! Mert ha találok egy banyát
ki varázsával segít , megszerezhetem végleg , és a gyerek sem lesz onnan ..Kérlek !
-Na neeee ! Ennyire én sem vagyok ....- szakította meg a mesét a bárd
-Ki ne mondd !-szólt , és egyben rászólt egy alak , kinek neve Jean Valjak .
-Jóóóó ,de összeállni , praktikázni ,ennyit még én sem tenni .Hehe .- Közben a röhögéstől majd kiönti borát .
-Jó rendben fiam nevess csak , de néha a mesék igazak , és ahelyett hogy nevetnél , magad körül előbb rendet tegyél . - mondja kissé mérgesen a mesemondó ,majd megkö-
szörűli a torkát .-A Szőke gondolta akkor , meglátogatja a híres -hírneves boszorkát , ki majd ötletet ad neki , miként tegye másként dolgát.
És közben a sok-sok barát , hallgatta szépen az öreg hangját .Volt ott minden.. ármány , csalárdság ,intrika , tehát nem volt benne semmi hiba .Kivéve egyet mégpedig azt
-gondolta az ablaknál a mesét kívülről figyelő csillagfény - hogy semmi sem igaz belőle .Vagyis csak részben !Hisz Szőke ,Ronald mind -mind létezik , csak a pór nép azt
nem tudja, hogy ők ezt miért teszik .És ez így jó - majd ellép az ablaktól , s közben lába alatt a ropogó hó .Ringó csípője vonzza ember szemét , s közben varázsfény és
korbács díszíti kezét .Mögötte lépdel két alak , kit hívnak Szőkének ,és Ronaldnak .Útjuk a kis háztól palotáig vezet , miközben a két férfi kutyusként mögötte lihegett . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése