2012. augusztus 9., csütörtök

A Nő





A nő a gyötrelem és a szenvedés forrása, ugyanakkor az örömé és a szépségé is. Ebből következik, hogy aki megtalálja hozzá a kulcsot, sohasem tudja, mit nyit ki, a pokol vagy a mennyország kapuját....



Már nem tudom, hogy az én kulcsom hova vezet.
Valaki azt mondta rám régebben édes angyal-ördög.Nos, nem tudom, hogy ördög vagyok-e, vagy angyal. Akik szeretnek , azok számára nyilván angyal vagyok, akik meg nem értenek meg, nem kedvelnek, számukra nyilván ördög.
Én jónak hittem magam. Másnak, mint az átlag ember.A környezetemben is többnyire jó emberek élnek. De ki dönti el, hogy ki a rossz, és ki a jó? Ez is relatív, mint annyi minden más az életben. De, szerintem mi saját magunk döntjük el, hogy jó embernek érzem-e magam, jó-e az amit csinálok, vagy éppen rossz.
Én szeretek ilyen lenni. Bár olykor akaratomon kívül megbántok embereket, őket sajnálom, de senki kedvéért nem akarok megváltozni. Ilyen vagyok, fogadjanak el így.
Szerencsésnek érzem magam. Mert kedves vagyok, mosolygós, kommunikatív. És ez sokat számít az érvényesülésben.
Vagyis, én tényleg egy ördög-angyal vagyok. Hogy édes-e? Azt mindenki maga dönti el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése