2012. augusztus 4., szombat

Egy Converse cipő története






Nem vagyok márka-függő, nem ragaszkodok egy adott márkához.
Pl. edényben Cepter, órában,Pretty Woman , Mexx parfümökben, ruhákban Adidas vagy Nike...stb.
Na jó, cipőkben régebben az voltam. Csak Nike cipőt hordtam. Anno vettünk öt párat, azok még azóta is cipők.
Most már beérem egy márkás parfüm vagy  márkás óra utánzattal.
Tavaly jött a gyermekeim életében a Converse őrület. Hát jó, rendeljünk a net-ről. Bevallom, nem hiszek a netes rendelésekben. Átutaljuk a pénzt, az áru meg sehol, vagy hibás, vagy nem ugyanaz a méret vagy szín, amilyet kinéztünk..stb.
De a kis birtoklóim nagyon elszántak voltak. Kiválasztották maguknak szín és méret szerint, és meg is rendelték. Én csak a pénzt utaltam át a megadott számlaszámra. Hat-hét hétre meg is jöttek a cipők, egyenesen Kínából. Szép , szép, bár én nem láttam fantasztikumot benne. Gyermekeim nagy szeretettel hordták, olykor ki is mosták azokat.
A fiam nem rég töltötte a 14.életévét, belépett a kamaszkorba.
Csak mosolygok a változáson. Az én csendes, meleg szívű, érzékeny, anyás kisfiamból, szeleburdi, állandóan viccelődő, feleselős kiskamasz lett.
Tudom kezelni. Annyira ragaszkodik hozzám, hogy könnyen sakk-ban tudom tartani a sszeretettel.
A kamaszkor. Hirtelen megnőtt a lába. A 37-es lábából 40-es lett. De a Converse cipő még mindig jó. Kissé nyomja  a lábát, de használja.
A minap megemlítettem neki:
-Drága kisfiam. Kaptál tőlem a nyáron három pár cipőt, így a Conversedet lassan én fogom hordani. Nem mintha nem tudnék venni magamnak, de ez úgyis az enyém lesz előbb-utóbb. Meg ott vannak a Nike-k,meg van egy Diesel cipőm is,meg egy Adidas. Felesleges venni még egyet, csak azért, hogy Converse legyen.
Kisfiam rám nézett olyan hamiskás félmosollyal.
-Nem, nem Anya. A Te korosztályod nem hord ilyet.
-Tessék? -néztem rá meglepődve.
-Tévedsz. A 30-40 éves nők simán hordanak sportcipőt, nézz utána.
Láttam rajta, hogy szégyenli, adná is meg nem is a cipőt.
-Kapsz másikat helyette- feleltem.
-Nem kell, jó ez még!
Valamiért ragaszkodik az első Converse-hez, mint egyes emberek az első szerelemhez.
Azt tudni kell, hogy a Rák jegyében született.
A Rák jegy egyik jellemzője a spórolás, fösvénység.
Mindemellett érzékeny, meleg szívű, zárt belső világgal rendelkezik, amelyet csak nehezen tár fel mások előtt. Ő is ilyen. Nagyon vigyáz a zsebpénzére, többször is megfontolja, hogy mit vegyen belőle.
Magamban figyelem, és olykor jót mosolygok. Én nem ilyen vagyok.
Nemigazán szoktam spórolni. Ha megtetszik valami, azt megveszem. Nehogy már ott hagyjam az áruházban álmaim szoknyáját!
Nos..nálam ezek a dolgok is az élet apró örömeit jelentik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése