2012. április 24., kedd

Naivitás





Annyira naiv vagyok,még mindig! Hétvégén a lányom is megjegyezte.
-Anya,Te naivan érzelmes típus vagy.
Igen,igaza van.Még mindig elhiszem 80%-ban a hozzám közel álló személyeknek amit mondanak,vagy amit írnak.
Pedig ez nem jó,mert amikor kiderül,hogy még sem úgy van,ahogy azt a bizonyos személy állította,akkor haragot ,düht,majd fájdalmat érzek.
Elhittem,hogy kedvelsz.
Elhittem,hogy ugyanúgy gondolsz rám,mint én Rád.
Elhittem,hogy annyit dolgozol,hogy lassan meghalni sincs időd.És még sajnáltalak is...
Bár számomra furcsa,hogy valakinek a nap 24órájából 2-3 négymondatos üzenetre sincs ideje.
Azt megértem,hogy nincs gép közelben,de ott az okos telefon,ahonnan simán lehetne üzenetet küldeni.
Nem vagyok gépnél...mondtad.
Tényleg?
Akkor,hogy tudsz minden nap blogot írni?
Igen.Megint a mondás."Az embernek arra van ideje,amire szakít"
Nincs időd rám,mert nem akarod.
Rendben.
De akkor ne használj olyan szavakat,hogy ugyanúgy érezlek,mint eddig.
Mondd ki a  tényeket!!
Vállald az érzéseidet!...Nem érdekelsz többet,ne írj,ne gondolj rám,szakadj le rólam,már valaki más költözött be a szívembe.
És akkor nem leszek többet naiv! Nem fogok gondolni Rád..és talán az én szívembe is beköltözhet valaki más...
Akinek lesz ideje rám.
Akinek én leszek a mindene,aki arra vágyik,hogy velem legyen,és aki mellett NŐNEK fogom érezni magam!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése