2014. október 9., csütörtök

Tervek






Sajnálom, hogy egyre kevesebbet lehetek itt, de a valós életem minden energiámat felemészti. Este mikor meg írhatnék, olyan fáradt vagyok, hogy irány az ágy...
Még mindig a két nagyobb ellenségem a pénz...néha elgondolkozom azon, én miért nem tudok nyerni, örökölni valahonnan..stb..mindenért mindig keményen meg kellett dolgoznom, s a pénz gátat szab az álmaimnak, vágyaimnak. És megszólalt a belső hang...héé..megvan mindened! Más csak ábrándozik gyerekekről, otthonról, ételről, látásról, lábakról, szerető emberekről...Na, jó, ez igaz..de itt megint itt a kérdés, kinek mi jelenti a mindent?
Visszatérve szerettem itt postolni, és amíg rendszeresen tettem ezt egyre többen olvastak, ma már kevesebben, mert ritkán írok ide. De van egy saját weboldalam, ahol beleolvashattok a könyveimbe, egy saját írói csoportom 110 taggal, és egy saját írói oldalam. Ezek mellett folyamatosan publikálok, és most már mindennap írok cikkeket egy online újságnak is. Néha sok, de próbálom mindet rendesen vezetni. És akkor még nem is beszéltem a valós életemről...ahol most erőltetett menetben dolgozok, fűtési szezon elé nézünk, karácsony..stb.
hamarosan megjelenik 3db. verses kötetem..először egyszerre három! Sok munkát igényelt, s még többet, hogy átnézzem majd a nyers példányokat tüzetesebben. Kettő közülük közös kötet lesz, már nagyon várom! S közben írom a Mary Jeanne 3-at is...egyszerre akartam a második és a harmadik részt egy kiadónál kiadatni, de nem megy. Karácsonyra lesz kint a 3. Ezt ígérem, mert már annyian várják.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése