2014. október 15., szerda

Születésnapok









A sajátomat nem szeretem..a másokét? Semleges...de igyekszem köszönteni minden hozzám közelállót. Október lévén a mérlegek ünneplik(még) születésnapjukat. Ma van a férjem szülinapja, az enyém egy hete volt...sütöttem neki tortát, s írtam egy verset...22 év az nem kevés idő...






Ne sírj


Nem akarok a szemedben
fájó könnyeket, oly keserves
a látomás, hogy nekem is fáj
ami neked, ne sírj itt vagyok,
én szeretlek, Veled leszek míg
tart földi életem.



Ne sírj, én is sírok az esti
csendben, a szívem szakad
meg, ahogy nézlek, letörlöm
minden könnycseppedet, átölellek
gyengéden, ajkam puha
selymével becézlek.



Feledtetek Veled mindent,
ne fájjon, mit emberek okoztak,
itt vagyok Veled, én a Minden
leszek, ne sírj, csak nézz rám,
Vessz el szemeim tükrében.


Varga Patrícia 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése