2014. október 18., szombat

És igen...











Mit jelentesz nekem?


Nem kellene elgondolkozni rajta, csak fogadni ahogy vagy, ahogyan jössz velem s ahogy figyelsz rám. Elfogadni ahogyan létezel- nekem is. Miért szeretsz?- kérdeztem egyik nap.
-Mert jó Veled- jött a válasz.
Elmosolyodtam. Nekem is jó Veled, lassan kezdelek megszokni. Akkor visszanyal a fagyi...felteszem magamnak a kérdést: Nekem mit jelentesz?
A humort, a játékosságot, a gondtalanságot, a mentális társat(játszó), aki érez. Mert Te érzel...ezt meg én érzem. Nagyon is..
Nem felejtem el, amikor megismertelek...az is játékosan indult...engedtelek..egyre beljebb belépni lelkembe..megbántottál, pedig nem akartad..de én túl érzékeny vagyok..fájt..de mint annyiszor felálltam..a tudat helyre tett. S most itt vagyok Veled(is) , Neked(is), mert kitartó vagy...tudsz bocsánatot kérni s mert figyelsz rám..ez olyan sokat jelent nekem. Persze, hogy én is szeretlek..csak én másképpen..a lelkemmel...





http://gyusziapu.deviantart.com/art/With-tears-soaked-489179004

2 megjegyzés: