2014. október 27., hétfő

Azt hiszem örülnöm kellene...








Írok, írok, írok..rendületlenül..minden szabadidőmben...hogy mi az ami hajt előre? Nem tudom..egyszerűen 3 éve az írás lett a második életem, talán meghalna  a lelkem, ha többet nem írhatnék. Nos..a publikálás elég költséges dolog, s eddig veszteséges vagyok..de nem a pénz ami hajt engem..egyszerűen jólesik írni, megnyugszom tőle, néha úgy érzem, hogy teremtek- alkotok.
S már vannak néhányan, akik imádnak velem közösen írni. Nem sokára olvashatjátok a megjelenő közös verses köteteinket. De..érdekes, hogy a regényekből vesznek többet. Prózával kezdtem..aztán valahogy átnyargaltam a versek világába, s most azok jönnek..de nem sokára befejezem a szívhez szóló kalóz regényemet a Mary Jeanne 3. részét.
Megkérdeztem a kiadómat, s meglepődtem..az új kiadómnál 25db könyvemet vették meg..talán lassan már pénzt is látok az írásaimból. Köszönöm Mindenkinek, akik megvették a könyveimet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése