2012. március 17., szombat

A csillagjegyek

18éves korom óta foglalkoztat az asztrológia.Sokat olvastam,és tanulmányoztam a különböző csillagjegyeket.Mérleg a csillagjegyem,a Levegő jegyűekhez tartozom,mint az Ikrek és a Vízöntő jegy szülöttei.
Hálás vagyok a sorsnak,hogy ebben a csillagjegyben születtem,mert szerintem ez a legharmonikusabb,és a legérzékenyebb csillagjegy.
Nézzük akkor a jellemzőit:


A Mérleg


IX.23-X.22.




Igazi romantikus lélek.Néha úgy tűnik jobban kedveli az udvarlás cikornyás rítusait a nyers szexualitás zabolátlan  szenvedélyénél.
Ha viszont úrrá lesz rajta a vágy,éppoly szenvedélyes és ötletdús szerető lesz,mint a Tűz jegyek képviselői.Megalkuvást nem ismerő,ábrándokat kergető idealista,aki minden körülmények között  arra törekszik,hogy a szexuális  együttlét minél tökéletesebb legyen.Számára az is rendkívül fontos,hogy kedvesének minél jobb legyen.
Annyira szeret adni,hogy az már túlzás!Leghőbb vágya,hogy felejthetetlen örömöt okozzon kedvesének és kielégítse minden vágyát.Kihívó viselkedése árulkodik a szexuális teljesítményéről,ám nehezen adja be a derekát.Fontos,hogy olyan partnere legyen,aki nyitott a romantikus és bensőséges kapcsolatra,és mindennél jobban szeresse őt!












         Csak

Csak melletted lenni
és semmit se tenni,
csak érezni vonzó közelséged.

Csak kezedhez érni
csak szemedbe nézni,
s meglátni benne a belső fényed.

Csak melletted ébredni
csak szerelmet érezni,
csak boldognak lenni kifulladásig,

Csak melletted maradni
soha nem kiapadni,
Ölelni,szeretni szívszakadásig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése