2012. március 3., szombat

Banális történet

Ameddig nem adsz helyet a lelkedben valakinek
Aki épp olyan fontos neked,mint saját magad
Addig mindig magányos maradsz.


        Richard Bach












A napsugarak simogató hatását ma már érezhettem az arcomon.Bár fújt a szél,de azért kezdeti tavaszi idő volt.Dolgoztam,mint szinte mindennap.És gondolkoztam.
Nem kellene annyit gondolkoznom,de csak úgy gondolatok nélkül nem tudok létezni.
A napsugarak...szeretem a meleg,fényt árasztó sugarakat.Ahogy éreztem arcomon 
gyengéd érintésüket,elterültek a halvány mosolyok ajkam körül.
És persze szólt a zene.Már említettem,nagyon szeretem a zenét.Kell ,lazít,jobb kedvre hangol.Meg a munka is könnyebben megy,és gyorsabban haladok.
Rony..szerettem anno az énekesnő dalait.:Ohió,Árva fiú,Országút...Dallamosak,könnyedék és a szöveg:Csillag vagy nékem,mit nem érek el...
Talán reménytelen szerelem,amely örökre bennünk él?
Nem akarok a szerelemről írni!A szerelem bonyolult dolog.
Ha jobban belefeledkezek a szó jelentésébe,tartalmába,akkor érdekes,nem a testi,ha nem a lelki szerelem jut az eszembe.
Lelki szerelem.Milyen szép dolog az!Csak kár,hogy időleges,mint annyi minden.Véges!De hát az élet sem tart örökké!Van úgy az ember életében,hogy lelkileg kötődik valakihez.Jól érzi magát vele,és ez jó dolog,amíg mindkét fél elfogadja,hogy ennyi.
Ha már az egyik fél többet akar,akkor felbomlik ez a kötődés.
De visszatérek a főcímhez:Banális történet...annyi banális történet előfordul az életünkben.Bakik,kicsapongások-már aki él ezekkel.De a dal nem erről szól.hanem egy fiú és egy lány szerelméről,akik egymásba szerettek.Egy pillantás,két szem összevillanása,egy mosoly..ennyi elég ahhoz,hogy elkezdődjön valami.És ismét a szerelemnél tartok.Minden a szerelemhez vezet?
Az élet mozgató rugója a szerelem?
Boldog vagyok,sokat mosolygok,jól érzem magam-mert szerelmes vagyok?Nem tudom.
Csak ennyi lenne a titok?A boldogság titka?Szerintem nem.A boldogság bennünk van.Belülről fakad.A boldogság titka:az adott helyzetből kihozni a legtöbbet.Szerintem a boldogság,nézőpont és hozzáállás kérdése.Boldog vagyok,mert élek,mert nem vagyok fogyatékos,nem éhezek,szeretnek és én is szerethetek.Érzések.Mind mind érzések..
Ma azt ajánlotta egy kedves barátom,ne gondolkodjak.Lazuljak,igyak,igyam le magam.
Elmosolyodtam.Nem tudom milyen lennék részegen.Soha nem rúgtam be.Vajon mosolygós,veszekedős,vagy verekedős részeg lennék?Nem akarom kipróbálni!Lehet az alkohol kikapcsolna teljesen,de nem szeretem  az alkohol ízét.
Azt is mondta,jól leitatna,aztán törődne velem,de nem élne vissza a helyzettel.Hm..elképzeltem magam,ahogy nem tudok magamról,fekszem egy ágyon...vicces lenne.
Mennyi hülyeséget összehordanék..De megint szólt a józan ész:ne ábrándozz,élj a valóságban.A valóság!Ja,a  főzés,a gyermekeim,a vacsorakészítés..
Ma délután a lányommal anyaggal bevont rajz -mappatartót készítettünk.Tört fehér anyaggal vontuk be,és lazac színű rózsákat tettünk rá.Szép lett!Ahogy  a lányom rám nézett,ahogy segítkezett..ez a boldogság.A család,a meghitt otthon,a gyermekek,a szeretet.És nem az álmok...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése