2013. november 16., szombat

Egy nehéz éjszaka után






Milyen a másnap, az ébredés, a nappal egy nehéz éjszaka után? Hm..nehéz éjszakám volt. Egy közeli hozzátartozóm kórházba került. Aggódtam. Rossz érzéssel, nehezen aludtam el.Minden apró neszre felriadtam, melegem volt, hülyeségeket álmodtam, és keveset aludtam. A reggel...nyomasztó volt és visszafogott. Miután fiam elment az iskolába, visszafeküdtem. Aludtam...talán kicsit mélyebben, mint éjjel. Aztán...mikor már megtudtam a miérteket, kicsit nyugodtabb lettem. Pakoltam, mostam, mosogattam, takarítottam, a kazánt rendeztem- jól lefárasztottam magam. Olyan csendben, félőn, óvatosan vigyázva a másik nyugalmára. Ki is dőltem..16h-után gondoltam, lopok egy óra alvást magamnak. Két óra lett belőle...mély alvás. Amikor szinte megszűnik létezni minden..nem akartam felkelni..feküdtem a sötétben, gondolatok nélkül..és meredtem a semmibe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése