2014. május 31., szombat

Merre járta, jártunk?

Hogy merre jártam? Jártunk? Imádott fővárosunkban...ha már az orvos kiírta a fiamat egy hétig, akkor itt az alkalom..felmegyünk 3 napot, felvisszük a gyógyszereket, ott is szedheti, és fürdünk..végre- terveztem én...dee..a sors nem nagyon akarja, hogy én fürdőben fürödjek, mert ez a 3. alkalom, hogy korlátot állított.
De..meglett a tetoválásom- Namaste- nagyon szép, de fájt...a pasi gyorsan csinálta, aztán valami pattant, gondoltam eret talált, most vérzek el..irány a Lélekközösség- de nem...
Aztán..a fiam vett laptopot, mert ilyen csak Pesten van, innen akarta rendelni..stb...a lányom rakatott orrpircinget- nem tudom, először furcsálltam, de az Ő orra...
És ugye voltak 3. típusú találkozások..ja, s mire hazajöttem itt várt a könyvem, két legújabb verses kötet nyerspéldánya..hétvégén át kell néznem, s utána lassan kapható lesz..
Vagyis ismét nagy- nagy köszönetet mondok mindenért- Istennek...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése